Miért megy el a fűtés az aotóban?
Az alany egy passat b5 1.9 dízel.
2000-res fordulat alatt jól fűt,de ha kicsit pörgetem,dinamikusabban megyek vele akkor hideget fúj üzem meleg motornál.
Lehet hogy hengerfejes lesz?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1. Tanuld meg hogy ehhez semmi köze a termosztátnak.
Inkább levegős lesz az.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"2000-res fordulat alatt jól fűt"
Biztos, hogy ez a fordulattal van összefüggésben és nem a sebességgel (hűtő levegő), vagy a bemelegedéssel (hőmérséklet miatt nyitott termosztát)? Ha álló helzetben felpörgeted, akkor is ez a helyzet?
Ha a válasz igen, akkor azt kell figyelembe venni, hogy vannak olyan termosztátok, amik nagy víznyomásnál, vagyis nagy motorfordulatnál nyitnak a hűtő irányába. Közepes hőmérsékleten is.
Az így létrejövő két útvonal között aszerint oszlik el a melegvíz, hogy milyen az ellenállásuk. Tehát lehet a hiba oka egy meggyengült-törött rugó a termosztátban vagy egy részben eltömődött belső fűtőtest.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A termosztát a hőmérséklettől nyit vagy zár.
De ha az úgy is lenne hogy kinyit akkor se szabad észre venni a fűtésen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"A termosztát a hőmérséklettől nyit vagy zár. De ha az úgy is lenne hogy kinyit akkor se szabad észrevenni a fűtésen."
Szerintem ez nem így van, de nem vitatkozom. Felesleges. A kérdezőt láthatóan nem érdeklik a válaszok.
Köszönöm a valaszokat
Én is gyanakodtam a termosztatra,ezért kicseréltem,de semmi változás.
Nem a nagy sebesség miatt megy el a fűtés,tehát nem az van hogy gyorsan megyek és a menetszél vissza hűti a vizet mert a vízhőfik jelző 90 fokot mutat
Azért tettem fel itt a kérdést,mert google nem volt a barátom.
A kiegyenlítő tartály kupakján barnás trutyi van,illetve fogy is belőle a víz. (Kb 350 km-t mentem vele és a kiegyenlítő tartályban nem volt víz,induláskor pedig a min. és max. között volt)
És a kérdésem arra is irányult volna hogy a hengerfejesség miatt csinalhatja e így a fűtés?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"A kiegyenlítő tartály kupakján barnás trutyi van,illetve fogy is belőle a víz. (Kb 350 km-t mentem vele és a kiegyenlítő tartályban nem volt víz,induláskor pedig a min. és max. között volt)"
Ezek tegnap történtek? Vagy ma?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!