Hyundai Coupe 1.6 vélemények?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sportos külső, gyenge motor.
Szerintem nincs amerikai beütése. Olyan európai és japán keveréknek mondanám a külsejét.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Néhány éve vezettem ilyen mozorizáltságú hyundai coupe-t. (Családból kölcsön kaptam egy pár napra)
Engem meggyőzött a motor ereje,hétköznapi használat mellet.
Autópályán sem éreztem gyengének. Utazó 120-130 gond nélkül tartható. 7-8 literrel simán elmegy,ha tartod a sebességhatárokat.
A forma szerintem magáért beszél,teljesen vállalható. (Szerintem) inkább japán,mintsem amerikai,de ki mit lát bele.
Ha találsz megfelelő állapotú 1.6-os coupe-t,szerintem nem fog csalódást okozni.
A 2.0 és a 2.7 nyilván erősebb,de azok fogyasztása 10 liter alatt nem lesz, inkább felett!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha egy majdnem 1400 kilós autóba azt mondod hogy nem gyenge a 110 lóerős 1.6 motor, akkor még nem ültél normális motorizáltságú kocsiban. 12 másodperc alatt van százon, tényleg nem gyenge :D
Egy ilyen formához kb a 200 lőerő lenne a minimum. Még a 2 literes, 140 lóerős is határeset, de az 1.6-osat semmiképp nem ajánlom.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Röviden, egy teljesen átlagos kompakt autó vezetési élménye és teljesítménye egy sportos kasztniban, ahol relatíve alacsonyan ülsz.
Semmiképpen nem sportautó, sportosnak is csak a kinézete miatt lehet nevezni, vezetési élménye miatt nem, és ez nem csak azért van mert a motor gyenge - én például V6-ot is vezettem belőle, ami már ha nem is nagyon erős, de nem is gyenge -, hanem mert a futómű is semmi extra, a kormányzás is teljesen átlagos kompakt autós.
Pozitívum, hogy a pofás külső mellett egészen megbízható is, olcsón fenntartható.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#5
Oda írtam,hogy "hétköznapi használat mellett".
Tisztában voltam, mikor kölcsön kaptam az autót, a motor erejével.
105LE-től ne várjon sokat az ember,így voltam vele én is. (Ezért nem is feszegettem a határait)
De ha úgy nézzük, mint egy 105LE-s coupe,nem is olyan rossz!
Nem leszel vele forgalmi akadály pályán sem.
AKi ilyen autót vesz,szerintem nem is vágyakozik száguldozasra, inkább megjelenésre "látvanyra".
Csöndes a motor, jók a fékek, közvetlen a kormány. Nekem ennyi épp elég meggyőző volt.
Inkább ez,mint egy 16i BMW :)
Neked vélhetően agresszívabb vezetési morálod van,ami nem enged meg egy "gyenge mozorizáltságú" autót. Nem vagyunk egyformák.
A kedves kérdező próbáljon ki több motorváltozatú coupe-t és aszerint döntsön.
Üdv: #4-ik hozzászóló.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az a baj, hogy az az 1.6-os motor, ami ebben van, már akkor gyenge volt, amikor kijött. Más gyártók coupejai vagy sportosabb autói már a 80-as években erősebb 1.6-ost raktak a kocsikba, mint ez, ráadásul nem kevéssel, hanem +30-50le-vel. Sőt, kisebb súlyú autókba (900-1000kg).
Ez a 110lóerő az 1200kg-ra nem a legjobb. A Cliomban van 98le 1080kg-ra.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én azt mondom, hogy a vezetési élmény olyan 8 körüli tömeg/lóerő aránynál kezdődik. Persze számít a futómű, a súlyelosztás is. Tehát egy 400le-s SUV soha nem sportos vezetési élményt adni.
Nos ennél a Hyundainál ez 11.2 a wikipedia adataival számolva (1233kg/110le).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!