Rakétatechnológiás autókkal extrém nagy kanyarsebességet lehetne elérni?
hiszen fúvókák stabilizálnák az autót a pályáján
nagyobb méretű autóknál is elhárulna a probléma, hogy nem tudnak gyorsan kanyarodni
1. nem számít a tapadás, mert amikor megcsúszik az autó, fúvókák tartják irányban az autót
ma lesz egy kis időm, akkor megtervezem az alapokat
nyilvánvalóan nem lehet extrém kanyarsebességnél a mechanikai tapadásra hagyatkozni, ahogy az auerodinamikaira sem, mert ahhoz meg túl kicsi a sebesség, pl. 90-nel bevenni egy merőleges jobbkanyart kizárólag az én tervem szerint lehet
#6 Aha oké de a hosszanti elhelyezésű rakéta hogyan fog keresztirányú erőt kifejteni?
Na mindegy, megvárom a terveket, aztán ha tényleg csinálsz egy ilyet, mert én abszolút hiszek benned, akkor szólj és szívesen leszek befektető.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__12..
Továbbá: a kanyarsebesség nem a meghajtástól függ, hanem a futóműtől és a kerekek tapadásától.
Van még ilyen "Nobel-díjas" ötleted mint ez, vagy az autók oldalára szerelt fényszóró?
Azt írja megtervezi...
Ja, kockás lapon, golyóstoll krikszkraksz = terv.
Oldalirányú fúvókákkal, értem. És egy 1,5-2 G oldalirányú gyorsulással vett kanyarban az autó súlyának 1,5-2szeresét kéne ellentartani a fúvókáknak. A külső ív felé eső kb. 100 méter széles területtel mi lesz? Mert ott kb. minden leég, ami nem az meg elrepül a francba.
Az megvan, hogy ekkora tolóerő kifejtéséhez brutális fogyasztás társul? Másodpercenként több kilogramm hajtóanyagot kéne elégetni egy 2 tonnás autó íven tartásához ilyen oldalirányú gyorsulás mellett.
Inkább azt tervezzed, hogy fogod befejezni a 4. osztályt, hogy mehess felső tagozatba, vagy 8 osztályos gimibe...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!