Autóba hátsó dobot mindenhol csak párban lehet kapni? Nekem csak egy darab kéne. Van olyan hely ahol darabra is kapni?
Féket és minden tartozékát párban cserélünk akkor is ha csak az egyik hibás és a másik 100% os!!!
Ez alapszabály! Ezt nem csak autószerelőnek kell tudnia hanem minden autó tulajdonosnak.
Dehogy cserélünk párba.
Ami tönkre ment, eltört vagy elrepedt valami miatt akkor csak azt kell cserélni.
Persze itt a gyk.-nél mindenki a legdrágább megoldást választja, sok lúzer csak ugatja az autós szakmát !!!
Nincs ilyen előírás sehol sem, csak a fék fogjon a határ értéken belül.
#5 Aha és szerinted mi történik, amikor a két oldalon teljesen eltér a fékek hatásfoka? :)
Nyilvánvalóan életedben nem szereltél még szakszerűen autót, amibe beletartozik a fékek javítása után a próbapad is, hogy a "határérték" nem csak külön-külön a fékerőre vonatkozik, hanem az egy tengelyen lévő fékek közötti eltérésre is. Ha mindkét oldalon határértéken belül van a fékerő, azonban a két oldal közötti eltérés határérték fölött van, akkor ugyanúgy szar és műszaki vizsgán megbukik.
De azért kérlek mesélj még róla, hogy melyikünk tud többet a szakmáról... évente te hány autót készítesz fel és küldesz el (nem lefizetéses) műszaki vizsgára? Gyanús, hogy egy "picivel" kevesebbet, mint én.
Dugulj már el marhaságoddal.
Kamion cég sose cserélnek párban még műszaki vizsga előtt sem és mindíg jó volt a fékerő. De persze személyautókat is viszgáztatnak itt .
Furcsa lenne ha az egyik eltört akkor a másikat is kidobnák.
Persze itt a gyk.-nél itt mindenki a legdrágább megoldásokat csinálja.
A szutyok autóra is a legdrágább téli nyári gumit veszi, évente cseréli a fagyállót, meg a fékolajat is mert itt ez a divat.
6. Mégegyszer , fékpadon megy keresztül minden autó és jó a fékerő.!!!
Már pedig az az egy számít csak hogy milyen a fék és határon belül legyen az érték.
A fékhatást pedig nem oldalanként mérik hanem tengelyenként, ezt is hülyén tudod!!!
Az hogy egy autószerelő rábeszéli a kuncsaftot hogy párba kell cserélni mert ezért jobban levágja vele, az lehet így van , de nem ez a jó módszer.
Aha szóval az érvek, amiket mondani tudtok:
- "Mert 1980-ban..."
- Kamion
Hát ez aztán krva meggyőző, abszolút releváns a mai modern autókhoz.
DE HA NEM KELL PÁRBAN CSERÉLNI, AKKOR MIÉRT ÁRULJÁK PÁRBAN? Hajrá, várom a válaszokat! Bazmeg még ennyi fotelszakértőt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!