Hogy kéne a testvéremnek megmagyarázni, hogy ne menjen 170-nel?
Pénteken este jött haza a kamionsofőrkènt dolgozó öcsém külföldröl. A kamiont Kecskeméten hagyta, onnan a saját autójával jött. Azt mondta, hogy a 4-es főúton, amikor már nem volt köd és egyenes volt az út volt egy olyan szakasz, hogy 170-nel jött.
Hogy lehetne neki megmagyarázni, hogy 85-nél, autópalyán 110-nél gyorsabban ne menjen?
Mert ez a sima 4-es főúton ez a 170 ez életveszélyes.
De, ha teljesen rendben van a 170 tiszta egyenes úton, akkor szóljatok, hogy tévedek.
"Ha így hasznàlod a kocsit, minden hamarabb fog tönkremenni, ès minden többe fog kerülni!"
Na de azért hazudni nem kell.
#9: autópályán 170 az teljesen más kategória, az kb annyira veszélyes, mint országúton 110-el menni.
egy sima országúton a 170 az teljes oroszrulett, bárhol kikanyarodhatnak eléd, kiszédül egy biciklis, gyalogos, állatok vannak, nameg a szemből közlekedő hasonló impotens tulkok
Országúton 170 már tényleg nagyon veszélyes, de ha normális az idő és a forgalom, akkor én is simán megyek 110-el, mert az autóm rohadt stabil, és meg se kottyan neki, valamint prémium minőségű gumik vannak rajta. Autópályán a 160 sem vészes még.
De azért ne szórakozzunk már ezzel a 85-el meg 110-el. Aki ennyire fosik ne üljön autóba.
Inkább csak annyit próbálj neki mondani hogy kicsit vegyen vissza, felesleges pontos sebességeket mondani.
"simán megyek 110-el, mert az autóm rohadt stabil"
Az utóbbi 20-25 évben gyártott autók közül nem tudnék olyat mondani, ami önmagában 110-es tempónál gyári állapotában leesne az útról, csak azért, mert instabil lenne. Még egy 50 éves billegő Zsigulival is úgy ahogy vállalható önmagában a 100-as tempó.
A rajtad és az autód paraméterein kívül álló okokból nem adottak a körülmények nagyobb tempóval történő biztonságosan közlekedéshez. Pl hiába van Forma-1-es szintű autód és hiába vagy te Hamilton, ha nem a Hungaroringen, zárt pályán körözöl, hanem közúton, akkor nem fogsz tudni megállni 110-zel 20 m-en belül ha egy szavas eléd ugrik. 70-nel sem biztos, de esélyesebb. És ez nem az autód stabilitásán fog múlni.
Továbbá ez nem azt jelenti, hogy 110-zel biztosan fejre állsz, de csökkented a biztonságodat. ÉS ezt az sem írja felül, hogy az utóbbi 10 évben nem történt semmi zűr 110-zel, akkor ezen az alapon a jövőben sem fog. A statisztika sajnos nem így működik. (Mielőtt valaki belém köt, igen, a fenti egy kisarkított példa, a lényeg érzékeltetéséére.)
De ha tökös gyerek akkor miért áll meg 170-nél?
Én sportmotorral közlekedek és 300-nál van korlátozva és 230 az utazósebessége.
Valahányszor együtt a család, azt kell elkezdeni tètelesen átbeszèlni, hogy ha majd meghal, akkor melyik cucca kiè lesz, ki mire tart igènyt 😁
Ezt szeretni szokták 😁
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!