Ha van itt, aki így tesz, megmagyarázná miért teszi?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ott a gond a leírásoddal, hogy a legtöbb autóban nem kapcsolható a ködlámpa helyzetjelzővel. Csak ha a tompított is fel van kapcsolva.
Sok autónak a nappali menetfénye van lent a ködlámpa mellett/helyén, pl Kia Cee'd mk2. Azzal nem tudsz mit kezdeni, egyszerre világít a helyzetjelzővel és kész.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nagyon ritkán látni ilyet, pontosan azért, amit az első válaszoló is írt: csak a tompítottal együtt kapcsolható a ködlámpa.
Nem a nappali menetjelzőt nézted ködlámpának?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Na egy újabb okos rinyagép.....
"A ködlámpák többet is fogyasztanak (55W),"
Az remélem nem baj,hogy kb az összes hagyományos izzószálas tompitott is 55wattos........
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"A kétszálas főfény mindig 45/45W-os."
WTF?
A legtöbb autóban H4 izzó van, ami 60/55 W.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
6-os tényleg?!45/45W?!Mesélj még........
"szabvány szerint személyautók esetén 12V - 60W/55W,1650/1000lm
Teherautók buszok esetén pedig 24V - 75W/70W 1900/1200lm........."
Illetve létezik még az emelt fényerős kivitel 90Wattal ha jol emlekszem,amitol nagyon faszan össze is szoktak égni a vezetékek meg csatlakozások.
Úgyhogy ne égesd már magad tekintve hogy 45/45wattos izzo soha nem is létezett....az R2-es Bilux izzó is 45/40W,ugyhogy ezt túl is tárgyaltuk.....
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nálam öreg mercinél pl. kapcsolható a ködlámpa ha a helyzetjelzők égnek.
Tompított és ködlámpa 55watt, távolsági 100watt nálam.
(Jó is a 100 wattos távolsági, imádom.... 1km-re ellátok vele, bár ezt csak úgy leírtam)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!