Ha van itt, aki így tesz, megmagyarázná miért teszi?





Ott a gond a leírásoddal, hogy a legtöbb autóban nem kapcsolható a ködlámpa helyzetjelzővel. Csak ha a tompított is fel van kapcsolva.
Sok autónak a nappali menetfénye van lent a ködlámpa mellett/helyén, pl Kia Cee'd mk2. Azzal nem tudsz mit kezdeni, egyszerre világít a helyzetjelzővel és kész.










Nagyon ritkán látni ilyet, pontosan azért, amit az első válaszoló is írt: csak a tompítottal együtt kapcsolható a ködlámpa.
Nem a nappali menetjelzőt nézted ködlámpának?










Na egy újabb okos rinyagép.....
"A ködlámpák többet is fogyasztanak (55W),"
Az remélem nem baj,hogy kb az összes hagyományos izzószálas tompitott is 55wattos........










"A kétszálas főfény mindig 45/45W-os."
WTF?
A legtöbb autóban H4 izzó van, ami 60/55 W.





6-os tényleg?!45/45W?!Mesélj még........
"szabvány szerint személyautók esetén 12V - 60W/55W,1650/1000lm
Teherautók buszok esetén pedig 24V - 75W/70W 1900/1200lm........."
Illetve létezik még az emelt fényerős kivitel 90Wattal ha jol emlekszem,amitol nagyon faszan össze is szoktak égni a vezetékek meg csatlakozások.
Úgyhogy ne égesd már magad tekintve hogy 45/45wattos izzo soha nem is létezett....az R2-es Bilux izzó is 45/40W,ugyhogy ezt túl is tárgyaltuk.....





Nálam öreg mercinél pl. kapcsolható a ködlámpa ha a helyzetjelzők égnek.
Tompított és ködlámpa 55watt, távolsági 100watt nálam.
(Jó is a 100 wattos távolsági, imádom.... 1km-re ellátok vele, bár ezt csak úgy leírtam)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!