Miért csak lapos sarkú vékony talpú cipőben biztonságos a vezetés?
Vastag talpúnál nem érzed, hogy melyik pedált nyomod.
Magassarkúnál, papucsnál meg nem tudsz rendesen erőt kifejteni, vagy beakad a pedálokba stb.
De ilyenkor hogy csinálja, aki vezet? Mindenkinél váltócipő van a kocsiban?
Én most tanulok vezetni, és miután voltam bakancsban is most, hogy bejött ez a nagy hideg, értem és érzem a különbséget :D, csak most bajban vagyok, a bakancsom masszív vastagtalpú, a sneakerben záros határidőn belül fogok felfázni/megfázni/stb, de jobb híján abban megyek. Most még oké, na de ha majd leesik a hó?!
A tanpályán nem nagyon láttam padot, tanulói várót vagy ilyesmit, hogy oda bemennék minden alkalommal átvenni előtte-utána, a kocsiban meg egyrészt az óra ketyeg, másrészt elég kicsi - ami a tanuláshoz jó, de ilyen cipőváltós hajolgatós mutatványhoz kevésbé, mert nem belebújós zsupszcipő egyik se...
"Én most tanulok vezetni, és miután voltam bakancsban is ..."
Bakancsban is lehet vezetni. Csak amikor vékony talpúról átáll az ember a vastagra, akkor úgy érzi, hogy másképp reagál a gáz.
Egy kis időt igényel az átállás.
Ha a bakancs emellett sokkal szélesebb, akkor gond lehet. Pl. a fék mellett megnyomhatod a gázt is. De többnyire ezzel nincs baj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!