Még mindig sok ember fejében az a teória, hogy minden autó jó, ha gondos gazdája volt?
nem hülyék az emberek, csak vannak trehányak, akik okosba használják a vasat.vesz egy jobb használt autót, aztán itt keresi a legolcsóbb olajat, gumit, mert jól akar járni.
Még itt-ott fut náhány negyven éves autó is, átmegy a műszakin, lehet vele fuvarozni a tápot.
Kirívó példa a Zaporozsec néhány tipusa..náhány jól karbantartott példány még fut, meg is nézik, akik tudják hol gyártották, és mi hajtja.
Ugyanígy a Velorex is, bár az sehová nem sorolható...még a vizsgabiztosok is felsírnak, ha meglátják...de átmegy a vizsgán, ha jó.
"Én sokszor hallottam már, hogy minden autó jó ha karban volt tartva. De úgy gondolom, hogy vannak autók amik akkor is jók, meg vannak autók, amik akkor sem."
A "jó karbantartás" semmire sem garancia.
Ami lényeges:
- az autó kapja meg a minimálisan előírt karbantartást. Az előírt cseréket. Az ennél intenzívebb, "jó karbantartásnak" nevezett dolog többnyire nem jelent plusszt.
- ne legyen elhanyagolt. A felmerülő hibáit javíttassák ki, akkor is, ha az autó még ezek ellenére gurul. És ne halmozódjanak fel az új tulajra várva. De ez nem karbantartás, hanem hibajavítás.
- egyes tipushibák akkor is ott ketyegnek az autóban, ha pl. az előírtnál kétszer sűrűbben cserélnek olajat. Sok közűlük vagy elromlik, vagy nem és ezért nem érdemes ugyanolyan gyári alkatrészre cserélni. (Ami szintén nem karbantartás.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!