Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Azért van rossz híre a prémium...

Azért van rossz híre a prémium autóknak mert a tulajdonosaik nem költenek rá?

Figyelt kérdés
Ha valaki prémiumot akar akkor fizetni kell. Nagy nehéz autók bonyolult futóművel nagy teljesítményű modern motorokkal rengeteg elektronikával. Elmennek 2-300 ezret is hiba nélkül ha jó konstrukciók csak mire ide kerül addigra ennyi, ha nem több km bennük van és bizony jönnek a drága javítások és szidják őket hogy milyen megbízhatatlanok. Nyilván van rossz konstrukció de alapvetően nagyon sokat adnak ezek az autók ha költ rájuk az ember.
2022. nov. 26. 18:21
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
92%
Meg nálunk olyanok vesznek 20 éves exprémiumokat akik amúgy egy Swiftet sem tudnának rendesen fenntartani.
2022. nov. 26. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
65%

Részben igen. A német "szentháromság" itthoni autóinak legalább 80%-a közel sincs a prémium állapothoz és ebből legalább 20% konkrétan közlekedésre alkalmatlan állapotban van. Ennek tekintetében elég nehéz komolyan venni a "prémium" kifejezést.


De nem csak ez a lényeg. Régen a "prémium" jelentett valamit. Azt jelentette, hogy jobb volt. Nem csak ebben, nem csak abban... MINDENBEN. Manapság ez egyik német prémiumra sem igaz, a "prémium" kb. annyiban kimerül, hogy valamivel TALÁN (de nem biztos) jobb a beltéri anyaghasználat és... kész. Persze nem tényleg, mert a "prémium" érzést tucatnyi idióta értelmetlen f*szsággal akarják sugallni, amiknek a várható élettartama vetekszik egy zokniéval.


Szóval a költekezés része két lépcsős: nyilván vannak a kopó-fogyó alkatrészek, illetve a motor karbantartása, amik drágák, de elkerülhetetlenek és a rá költött pénzt meg is hálálják, pl. egy szigorúan betartott 10 ezres olajcsere minőségi, megfelelő olajjal csodákra képes, még akár a rosszabb konstrukcióknál is. A másik oldala viszont az a sok idióta f*szság, aminek értelme sincs, tönkre is megy, meg g*ci drága is és ezekből van vagy 62 az autóban, ebből 61-et soha nem is használt a tulaj, de a tönkremenetel kivilágítja a műszerfalat, mint egy karácsonyfát, csak hogy jól érezd magad, mikor reggel elfordítod a kulcsot. Ja és a hab a tortán, ha szervizelni akarod őket, hát akkor hívd fel előtte a kezelőorvosodat és kérjél egy időpontot a pszichiátriára, mert szükség lesz rá.


Na számomra ez nem prémium. De hangsúlyozom, hogy ez a német szentháromságra igaz. Ellenben bár sajnos nagyon kevés szerencsém volt eddig Lexusokhoz, de maximálisan meggyőztek. Nem szeretem a japán autókat, soha nem érdekeltek, főleg nem a Lexus, de akármikor közöm volt hozzájuk, jó érzéssel töltöttek el. Szerelni nagyon jó őket, érződik rajtuk, hogy ezek meg vannak TERVEZVE, nem pedig csak összefirkálva, és olyan TERVEZTE őket, aki ért is a dolgához, ráadásul nem utálja szívből a szerelőket. Beleülve nyilván a kényelem és megjelenés az személyes vélemény, nem is kommentálom, de hogy ennyire kézre még soha semmi nem esett és semmi nem volt számomra annyira kényelmes, mint a Lexusok, az biztos, pedig pár tucat típusban már ültem, Suzuki Swifttől a Porche Panameráig.

2022. nov. 26. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 Revolúcióbiológus ***** válasza:
0%

A BMW maga is ezzel a felelősség hárítással próbálta ráhúzni a vizes lepedőt azokra az emberekre akik bennégtek az autóikban. Biztos azért gyulladnak ki tömegesen, mert az emberek spúrak rákölteni még évi 1000 €-t a szervizre... aztán kiderült, hogy gyári hibás vacak amiről már rég tudtak, csak megpróbálták eltusolni.

Inkább csak arról van szó, hogy nagyon sok ember önérzetét és világképét sértené, ha kiderülne, hogy egy Renault vagy Fiat olykor jobban van megtervezve és azért kell rá kevesebbet költeni, nem pedig azért, mert műszakilag igénytelenebb.

2022. nov. 26. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
72%

#3 "akik bennégtek az autóikban"

1. Egy hír sem volt arról hogy bennégett volna bárki is a kocsijában.

2. A kigyulladást is meg lehet előzni, ez ki lett tárgyalva többször is.

3. Nem csak BMW-k égnek ki, a modern dízelek közül sok Opel, Hyundai és egyéb más márka is rendszeresen válik szénné.

2022. nov. 26. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
56%

Amúgy íme egy friss visszahívási lista az "örök élet plusz egy nap" keleti autókról. A Suzuki pedig még nincs is a listában.

[link]

2022. nov. 26. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
69%

Kiégő BMW-kről szóló hírek. Ja mégsem....

[link]

[link]

[link]

/ [link]

2022. nov. 26. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

Nem hiszem. Kisebb darabszám = nincs alkatrész + know-how. Bonyolultabb technológia = nehezen fenntartható.

Semelyik autóra nem szeretnek költeni. De pl. ha egy autónka 2-3x olyan összetett a futóműve, és 150e km-enként ajánlott mindent cseréltetni, felülvizsgáltatni, akkor azt egyáltalán nem könnyű fenntartani. Meg érted, ha te vagy már 15 éve a tulaj, akkor úgy lehet sejtésed róla, hogy épp mi rosszalkodik, de ha életed második autója egy 15 éves gép, akkor egészen biztosan a szerelők tudására és jóindulatára leszel bízva.

2022. nov. 26. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

#7 "a szerelők tudására és jóindulatára"

Na meg Magyarországon ez is a másik baj, hogy sok szerelőnek egyik sincs.

2022. nov. 26. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

Nagyon egyszerű, de mégsem.


1) Prémiumautó magában hordozza a tényt, hogy bonyolultabb konstrukció a nem prémium kortárs modelleknél, több vagy bonyolultabb alkatrészt tartalmaz, nagyobb ezáltal a meghibásodás kockázata is, ez egyszerű paraszti logika amit lehet hajlítgatni se végső soron mindig igaz.


2) Magyarországon a “prémiumautó” nagyon elöl van sok olyan ember fejében a fontossági sorrendben, aki nem engedheti meg magának egy prémiumautó fenntartását.

Ez azt eredményezi, hogy az ilyen embernél a prémiumautó nem fog megbízhatóan működni, az ember tönkremegy bele és bukik rajta egy számára jelentős összeget, ami fáj neki, mert a saját hibája, és ezt ő is tudja. Beismerni viszont nem feltétlen szeretné, így fájdalmában szidja a típust, méghozzá jó hangosan.

2022. nov. 26. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

Nálunk a városban volt egy csávó, télen hideg motornál indulásnál elsőre mindig tiltásig huzatta a kocsit, mondván hogy "ez BMW ennek jót tesz".

Az ehhez hasonló észlények miatt is rossz a márka hírneve.

2022. nov. 26. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!