Az érintőképernyős vagy a kapcsolós műszerfal a jobb?
" Az autónak meg kell adnia a vezetési élményt, ehhez meg hozzátartozik a gombok nyomogatása."
Végre kiderült, hogy debil a kérdező, meg az összes többi nyomógomb fétises kretén barátja is.
Így már végre kerek a történet.
Hálistennek! Köszönjük!
Hatalmas élmény a városi dugóban araszolni vagy az autópályán órákon keresztül repeszteni.
Létezik olyan, hogy élményvezetés, de annak semmi keresnivalója közúton, így az emberek 99,9%-nak teljesen irreleváns, hogy képes-e rá az autója.
Mondjuk belegondoltam hogy mondjuk az utolsó utamon hány gombot nyomkodtam, szerintem kettőt max, az is a hifin volt. :D
De azért hogy egy tapiképernyőn menet közben menüből keressem ki hogy az ablaktörlő milyen időközönként töröljön egyet na az blöeee..
45: és ezt melyik autóban kell menüből kikeresned?
Eddig mindenben amit vezettem a bajuszkapcsolón volt, nem mellesleg az újakban automata.
Szerencsére semelyikben, igazi, vezetési szempontból teljesen analóg autóim vannak. :)
Még ABS sincs egyikben sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!