Soha. Nyilván igaz az, hogy az autó sosem jó befektetés, autóval kizárólag bukni lehet, de új autó esetében ez hatványozottan igaz. Felárat fizetsz azért, mert új és utána viheted a garancia miatt a márkaszervizbe, ami négyszeres áron dolgozik.
Ennek ellenére elég sokan (relatív) csinálják úgy, hogy megveszik az új autót, nem is mennek vele túl sokat, hordják a márkaszervizbe, aztán ha lejárt a garancia, akkor lecserélik egy másik újra. Na EZ a legjobb ár/értékű autó. Akinek a pénz nem számít, az csináljon amit akar, de akinek van pénze, csak nem szereti herdálni, az ilyen autót vesz. Ilyen 3-4 éves, 20-30 ezret futott kategória, ez magasan a legjobb befektetés. Állapotát tekintve 90%, hogy megkülönböztethetetlen a valódi újtól, probléma még nagyon sokáig nem lesz vele, de közben a garancia már lejárt, lehet vinni független szervizbe normális áron szervizeltetni és nem kell értelmetlenül pluszt fizetned az "új" jelzőért.
A belátható jövőben biztos hogy nem. Maximum akkor vennék új autót, ha annak az ára és értékcsökkenése egyáltalán nem számítana nekem, de nem vagyok és nem is tűnik úgy hogy leszek mostanában ebben a helyzetben.
Az utóbbi 10 évben 3 autóm volt, mindhármat 2-3 évesen 40-50 ezer kilométerrel, hibátlan újszerű állapotban olyan specifikációval ami amúgy is nagyjából olyan mint amit magamnak is rendelnék újonnan, de az újkori ára alatt annyival hogy megérte. Én így szeretek autót venni, mert így nem fizetem meg azt az egyből elvesztett prémiumot amibe az kerül hogy te hozod ki a szalonból.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!