Miért van az új kipufogódob alján egy kis lik?
A gyárin nem volt ilyen. Normális, hogy innen ömlik kifelé a kondenzvíz? Dízel autónál a szép új fényes dob alját mázolja össze a kormos kondenzvízzel.
Ha itt kifolyik a víz, akkor hogyhogy a kipufogógáz nem tud kifújni?
Mint mondtál?! Kiskosárba f...ottál! :D
Na, de azt gondoltam, hogy a kondenzvíz elvezetésnek van. De ha a víz ki tud jönni, akkor hogyhogy nem fúj ott ki?
És ez műszakin nem gond? Úgy tudom, hogy sehol nem fújhat ki a rendszer. De ha egy direkt kialakított lyukon teszi, az nem baj?
Azért kérdezem, mert az előző, még gyári dobon nem volt ilyen.
Akkor OK, köszönöm.
Egyébként kipróbáltam most, hogy befogom kézzel a kipu végét. Ekkor a kis lyukon ezerrel sisteregve tolja ki a gázt. Tehát egy térben van a lik a gázáramlással.
Nekem ez inkább egy gyártási hibának tűnik, nem pedig funkcionális részletnek.
A kihűlés után a kipufogódobban csak minimális kondenzátum keletkezik, mely ugyan elég a korrózióhoz, de soha nem gyűlik össze elég mennyiség a kicsepegéshez. A használat elején keletkező nagyobb mennyiség pedig a felmelegedés utáni néhány percben kihordódik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!