Melyik kipufogódobot vennéd?
Úgy néz ki a gyári 19 éves kezdi megadni magát. Egy helyen, ahol a dob lemeze össze van illesztve kifújásnyomot láttam. Végülis kiszolgált, újat kellene vennem.
Melyik márka a jobb. Nem elsődleges az olcsóság, de nem egy-két évre szánnám, valamint aránytalanul drágát sem feltételenül vennék.
Kb. hány évet szánsz még egy 19 éves autónak?
Ha nem az a cél, hogy túlélje a dob az autót, akkor a legolcsóbbat.
#6, mivel új korától kezdve garázsban tartottam, vigyázok rá, minden működik rajta, esztétikailag is hibátlan, nem egy rozsdakupac. Most sem arról van szó, hogy levelesre lenne rohadva a 19 éves dob. Hanem a savas kondenzvíz valószínűleg belülről kezdte el kienni. 19 év alatt talán megbocsájtható neki... Extrákat tekintve annak idején rogyásig volt pakolva, motorját tekintve sem szánalmasan gyenge, az én igényeimet a mai napig kielégíti. (Mellette van egy 2018-as autóm is, nem érzem ehhez képest űrhajónak.) Nem rúgom-vágom, had verje a jég, lakótelepi parkolóban rohadó lótifuti autó, amit pár év múlva úgyis leadok a bontóba, ezért akár már egyszer ennyit szánok neki ha rajtam múlik. Aztán meglátjuk az élet hogy hozza. Ha meg is válok tőle, nem műszaki okok miatt lesz és valószínűleg nem a bontóba adom le.
A legolcsóbbat venni, hogy aztán legfeljebb 2-3 év múlva cseréljem, nincs igazán kedvem és pénzügyileg sem biztos, hogy rentábilis... Ha a Bosal 4-5 évet legalább kibír, pl. már az érné meg jobban a gyárihoz képest. Csak sajnos erről is elég rossz véleményeket olvastam. Bár a szavazás eddig elég meggyőző.
#7
A 21 éves Renault Megane-om még a gyári kipufogórendszerrel megy. 16 éve az enyém, garázst soha nem látott, így mindíg ki tudott száradni és nem rohadt szét.
Viszont ha nem akarok magamnak hazudni, akkor kizárólag azért nem cserélem le, mert mocskos mód megdrágultak a használt autók és 270 ezret futott autóm nekem is van.
#8, oké, látom meg vagy róla győződve, hogy szanaszét van rohadva az autóm. Akkor legyél ebben a hitben! Nem célom győzködni.
Nálam is gyári a rendszer teljesen. A dobon kívül eszem ágában nincs a többit, csöveket kidobni alóla. A gyári elektoronikus vezérlésű adaptív lengéscsillapítókat is pár éve kellett cserélni, 300.000 km-nél.
Látod, én nem vagyok olyan ügyes mint te, nem tudtam olyan f@sza autót választani és nem is tárolom olyan jól mint te. Ezért bírnak nálam ezek ilyen "extrém" keveset. Amúgy nem igazán ez volt az eredeti kérdésem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!