A legtöbb kocsit miért 180 valahány ezer kilométerre tekerik vissza?
Ugyanazért, amiért az árak a magasabb kerek össszeg alattiak és kilencesre végződnek.
Lélektanilag másként éli meg az ember ha százzal kezdődik a futásteljestmény, mintha kétszázzal.
Meg a százezer alatti értéket már csak a leghülyébbek hiszik el.
A lélaktani határ miatt. Sokan a hasznaltauto.hu-n keresési kritériumnak 200.000 km-t írnak be. Így kicsivel 200 alatt még ott van a listán, fölötte nem is látják.
"15 év körüli használtautókban a 180ezer km az valószínűleg töredéke a valósnak főleg ha dízel és újonnan behozott"
Nekem a két autóm pont a két véglet. Az egyik 13 éves dízel, ingázásra használom, 325.000 km van benne. De mivel ez hosszútávú autópálya-kilométer, teljesen újszerű állapotban van, mind műszakilag, mind esztétikailag. A másik egy biturbós dízel. Ezt újonnan vettem. 4 évesen (tavasszal már 5 lesz) még csak 48.000 km-nél tart, mivel megoszlik a használat a két autó között, valamint kevesebbet is kell már ingáznom munkahelyváltás miatt. De gondolom senki le nem mossa rólam majd eladásnál, hogy összevissza tekergettem. Mert nem hiszi el majd senki hogy egy biturbós új dízelt évi 10.000 km-re vesz valaki. Hiába a vezetett szervizkönyv, rögzített km-óra állások...
#4
Erre van a JSZP (jármű szolgáltatási platform.)
Ott azért látszik, hogy a kétévente esedékes vizsgán milyen futásteljesítményt rögzítettek és az is egy idővonalon, hogy hogyan használják a kocsit. Egy viszonylag egyenletes emelkedő futásteljesíítmény megnyugtató.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!