Fullad a robogom, hidegen jó, de ahogy elkezd melegedni csokken az alapjárat és gázadásra fullad!?
Hali, raktam már ki egy kérdést de sajnos nem oldodott meg. Explorer Cracker 2t 50cc robogo hidegen elsőre indul de ahogy elkezd melegedni egyből csökken az alapjarat és lefulad. Tank, csővek, karbi, levegoszuro kitakarítva, fujatva, a vaumos benzincsap mukodik. Folyik rendesen az uzemanyag. Kevert uzemanyaggal jobbat produkál, tovabb marad talpon. Videot is csináltam a problemarol. Előre is koszi. [link]
El
#4
Te azt se tudod hogyan működik a robogók szivatója. Akkor minek adsz ilyen ostoba tanácsot?
A robogókban meg úgy anbloc az összes újabb kétütemű motorban ami nem Babetta meg Simson kategória, abban egy bimetál alkatrész végzi a központi feladatot az automata szívatóban.
Ez a bimetál alkatrész, vagyis a fűtőközeg ami körülötte van, közvetlenül a tekercsről kapja a feszültséget, tehát indítás után azonnal működésbe lép, és leállításig folyamatosan végzi a feladatát.
Alap állapotban nyitva van a szívató, tehát dúsított keveréket kap indításkor motor, aztán ahogy melegíti a közeg a bimetál alkatrészt, úgy zárja le lassan a dúsítást a karburátorban.
Ha elromlik ez a szerkezet akkor folyamatosan dúsított keveréket fog kapni a motor. Melegen ezért fuldoklik és áll le.
Járasd a motort egy pár percet, hogy bemelegedjen, majd szedd ki a szívatót a karbiból és a helyét tömd be valamivel, pl. egy méretre faragott parafadugóval (bele is tekerheted nyugodtan).
Lényeg hogy ne szívjon be a tömés mellett semmi levegőt.
Aztán próbáld ki, ha tartja az alapjáratot és gázadásra nem fullad be, akkor a szívató romlott el.
#6
Nincs benne bimetál. Viasz van a szivató házban ami a megolvadással kitágul és kinyomja a tűt.
Ez a dugózás meg nonszensz. Egy dugó nem zárja el a szivató csatornát.
Ki kell venni, akkura rákötni, ha a tűt kinyomja akkor jó.
A parafát meg oda dugd ahova gondolom.
#7 kisfiam, több mint 15 éve szerelek kétütemű motorokat. Szerintem többet láttam mint te egész életedben összesen (fényképen).
Szóval az oktalan ideböfögéseid helyett inkább a kérdésre válaszoljál, beszólogatás helyett, mert csak égeted magad az ilyen viaszos baromságokkal. A parafa dugós megoldás pedig max 1 perces meló, számtalanszor teszteltem már így mikor macera lett volna feszültség alá helyezni a szívatót. Érdekes mindig működött.
Jó olvasgatást a bimetál elemről, hogy a hülyeségen kívül más is ragadjon rád te szerencsétlen.
Linkelgess még noname oldalakat. Attól leszel okos. Te 15 éves szakértő. 1 érvet mondj hogy ne adjon 12V-ot a szivatónak tesztelésre. 1 perc alatt eredményt kapna. Te meg túráztatnád csóri motort parafával a karbiban.
Szégyelheted magad hogy 15 év alatt csak ennyire futotta.
A bimetálról meg inkább itt olvasgass kisfiam:
Tipikus lúzer vagy. Az a fajta akinek az egyetlen sikerélménye, ha névtelenül beszólhat valakinek egy anonim oldalon. Én legalább próbálok megoldást találni, de te?
Nem tudom, hogy szánjam vagy sajnáljam az ilyen megkeseredett jószágokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!