Ezzel a kuplunggal meg lehet kockáztatni egy Budapest-Prága utazást?
Néha (minden 10. alkalommal) nem veszi be az egyest a sebváltó, ilyenkor kettesbe kell váltanom és utána veszi be az egyest.
Emellett magasan fog, kicsi holtjátékkal, de az már olyan egy ideje, inkább attól félek, hogy beragad az egyik sebességbe és onnantól kezdve se ki se be. Ez még kibír vajon egy Budapest-Prága odavissza utat?
#3
Jaj istenem itt a gyik-n soha nem lehet megúszni a hozzád hasonló személyeskedő bunkókat? Szerinted miért írom ki a kérdést, mert kíváncsi vagyok, hogy nálam jobban hozzáértő embereknek mi a tapasztalata.
Olyan nincs hogy beragad... kuplung nélkül is ki lehet venni sebességből...
Én sokszor nem is kuplungolok amikor közelítek egy piros lámpához.
Egyszerűen kicsit megnyomom a váltókart fel/le (épp amerre az üres van) ráteszem a lábam a gázra és egy nagyon pici lehelletnyi gázadással szépen kijön sebességből....
Berakni szintén be lehet kuplung nélkül menet közben sebességbe, csak ahhoz már gyakorlat kell.
Egyedül az elindulás necces :D
1-esbe kell indítani az autót....
Így jöttem haza amikor elszállt a bowden.
#5 Nekem egyik ismerősöm mondta egyszer, hogy betud ragadni a kuplung így, és akkor már csak emelve lehet vontatni.
Néha én is kitudom venni sebességből kuplung nélkül, elég minimális energiával megnyomni a váltókart, de ezt csak akkor szoktam, ha nem jár az autó és parkolásnál üresbe tenném és elfelejtek kuplungot nyomni :D
Szerintem nem a kuplunggal van itt gond, hanem csak ki van kopva a váltót működtető rudazat Gondolom ha üresben megmozgatod, akkor érezhetően nagy a lötyögése ahol nem mozgat semmit. Kulpung meg, hogy fenn fog az egy dolog, az összes eddigi autómon egészen fenn fogott, még azon is amelyiken én cseréltettem kuplungot.
Nekem is csinálja az Octavia, hogy időnként alig bírom 1-esbe tenni, és lötyög a váltókar, valószínűleg nem is húz eleget oldalra, és azért veszi nehezen. Ha kuplung gondja lenne, és nem emel ki akkor reccsenne, esetleg kúszna is sík úton. De hugomék zafirájában is nemrég persejeztem a váltókar gömbjét, és nekik is ugyanígy nehezen lehetett 1-est kapcsolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!