Mennyire nehéz a MOL benzinkúton guminyomást ellenőrizni és levegőt fújni, milyen pumpájuk van?
Én Magyarországon 3 félével találkoztam a kút brandjétől függetlenül:
1) kompresszor, cső végén kézi pisztoly:
2)
Hordozható kerékfújó, ami egy csövön keresztül töltődik fel:
3)
Fix kerékfújó, plusz mínusz gombokkal:
Nagyon ritka, de ebből van az automata változat, ahol beállítod az elérni kívánt nyomást, csatlakoztatod a tömlőt a kerékszelephez és a gép magától beállítja.
Életemben tegnap fújtam először kúton autót mert úgy tűnik lassú defektet kaptam a bal hátsóra :(
Százhalombattán vettem észre, hogy elég lapos a bal hátsó...
Amúgy is mentem volna tankolni a kútra, szóval fújtam bele mert csak 1 Bar volt benne.
Az előttem linkelt 1-es verzió volt a kúton annyi plusszal, hogy hitelesített volt... matrica is volt rajta.
Ami fura volt, hogy tövig be kellett húzni a ravaszt, hogy nyomja bele a levegőt... nálam itthon nagy ipari kompresszorral teljesen másképp működik :)
Ja az lemaradt, hogy ez MOL kút volt és a töltőállásnál volt már elhelyezve a tömlő... régebben külön "parkoló" volt rá.
Nem tudom, hogy minden mol kúton így van-e már mert sosem nézegettem a levegő pisztolyok helyét.
"10-es skálán ha mondjuk egy agyműtét 10-es, akkor a kerékfújás 1-es."
Ez így van, de sok agyhalottnak így is sikerül eltorzítania a szelepet annyira, hogy az már használhatatlanná váljon, tehát a válaszom az lenne, hogy annyira nehéz, amennyire az előtted levő egysejtűeknek sikerült szétbarmolniuk a pumpát! Sok sikert!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!