Opel Rocks-e vélemények? Illetve mit gondoltok arról, aki ilyet vezet? Mennyire jól használható Budapesten? Kinek éri meg?
Mivel nem haladja meg a végsebessége a 45km/h-t, ezért elég hozzá az AM jogosítvány is.
Nekem nincs jogosítványom, csak targonca jogosítványom (több típusra), mivel a munkámhoz kell…
B. kategóriás jogosítványt egyelőre nem is tervezek, nincs rá szükségem. De robogóban már egy ideje gondolkodom, hogy lecserélem rá a biciklit, mert már kényelmetlen, főleg télen és edzeni is akarok járni (totál felesleges ennyi kardio). És akkor most szembe jött velem ez… Ez még kényelmesebb és nyílván autópályára nem lehet vele felmenni, de az nem baj. 11.500 euró újonnan, ha minden igaz. Oké, egy robogónál drágább, de tényleg nagyon kényelmesnek tűnik. Pont annyi hely van benne ami nekem kell. Lenne rá pénzem is… Sima konoktorból is 100-ra lehet tölteni 4 óra alatt és 75 kilométert tud menni. Én napi 2*18 kilométert mennék vele, illetve hetente párszor +2*5 km-et edzőterembe… Télen, amikor nagyon nincs kedvem kerékpározni, akkor sem kéne fagyoskodni a buszmegállóban, na meg a BKK-t elve utálom mint a sz@rt…
Mit gondoltok? Jó lehetne egy ilyen nekem? Vagy maradjak a robogónál?
A B. kategória + rendes autó, nekem nem túl reális alternatíva.
Ha városba használod akkor arra jó.
AZ előttem nyafogókra meg ne hallgass, mert kit érdekel ma már hogy hogyan nézki egy autó.
AZ a lényeg hogy a célnak megfeleljen és kész.
EZ városi használatban kb egy hetet is kibír és fillérekből van az üzemeltetése.
Lassan eljutunk oda ahogy halad az idő, és remélhetőleg majd egyszer az emberek felfogása is előre, hogy az ehhez hasonló nem egészen autó, de autóhoz hasonló közlekedési eszköz elfogadott és bevált dolog lesz. Bohócnak néz ki, persze, de mondjuk Japánban ahol a key car és egyéb tényleg apró autócskák már régóta bevált dolgok, nem nézne ki olyan furán. A világnak ezen a részén valahogy az autó nem arra van már elsősorban egy elég nagy rétegnek, hogy minél hatékonyabban megfeleljen az ő helyváltoztatási igényeinek, hanem egy státusszimbólum, nézd neki csak egy Skodája van nekem meg egy Audim, hát én több ember vagyok nála, a Skodás meg ugyanezt gondolja amikor a Kiát vagy a Suzukit megelőzi. Minek? Nagyvárosokban, amilyen például Budapest, teljesen feleslegesen tartanak sokan 5+ méteres SUV-t, limuzint, kombit, csak azért hogy vagy az utcán vagy egy mélygarázsban elfoglaljanak vele egy jó nagy helyet, a dugóban araszoljanak vele, és persze elmondhassák magukról hogy "nekünk nagy és drága autónk van". Minek? Egy ilyen kis elektromos gyűszűvel pont el tudod intézni egy nagyvárosban a dolgaid 99,9%-át, esetleg tartasz mellé egy nagyautót amit valahol a külvárosban tartasz egy garázsban és ha nagyobb útra mész akkor előveszed, addig sem azzal kell parkolóhelyért szenvedned, nem annak a jóval nagyobb akkuját vagy üzemanyagtankját kell töltened, és nem arra fogja valami barom rányitni az ajtót amin aztán idegeskedhetsz napokig.
Ez nem egészen egy autó, ez egy közlekedési eszköz ami nagyvárosban egy autót kiválthat. És arra hibátlan.
"Hamarabb vennék egy aygot."
Ezzel a javaslattal az a baj, hogy a kérdező használati módja mellett az aygo-nak kicsi a hatótávolsága.
Mivel a kérdezőnek nincs jogosítványa és nem is akar, ezért legfeljebb a kertben furikázhatna vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!