Mit gondoltok erről az autóról, hirdetésről? (hasznaltauto)
hangzásra faxa kis deal lehetett :)
le is csaptak rá, ez ilyen sajna.
azért köszi
ha esetleg meg kovetitek a topicot, carvertical nem sok infot ad, ugyfelkapu csak a tulajok szama kerdeses bar a behozatal 2 tulaj egybol mivel afa jatek volt, es most van a 3.nal
Érdemes a carverticart használni. Mármint abban az esetben, ha sokallod a pénzed és a szerinted a legjobb helye a kukában van.
Inkább egy autóátvizsgálás szolgáltatást végző céget keress meg ha komoly vételi szándékaid vannak, egy 6-10M forintos autó esetében ne azon az 40-50k forinton múljon hogy átvernek mint azt a bizonyos cuccot a palánkon vagy sem.
mostmár inkább nem is kérdezek semmit, 3 felé vagyok :D rosszat linkeltem, teljesen igazad van, fogom a fejem így megnézve. vágólap ide-oda, már szét vagyok csúszva. [link]
őt akartam linkelni, bocsi bocsi! telefon-laptop-pc között pörög vagy 20db link :/
egyébként #13 ez így van, carverticalon a 420 pl le van kérve. tudom, a vertical és az ilyesféle VIN lenyomozós oldalak nem mindig 100%-osak, sajnos most ez a lekérés se volt az igazi, német kárt 1500eu-ra írja max, a pdf mások oldalán már írásban "akár súlyos kár". ezzel a 4-essel nem volt gyanús semmi igazán, ügyfélkapun se. az egyetlen ez a német törés, és az, hogy utána eladásra kínálta a faszi. végül nem lett eladva, 1,5 évre rá lett importálva akkor már fullosan javítva.
14, igen annak vérzett a torka egyértelműen, felejtős volt már az első válaszból, nem még hogy 3 másik is volt:D csak balfaszkodok.
#15: Na ez elég pofás... Mondjuk éles váltás a nagy bnezines 5er után a coupe 3er dízel... Nem is értem hogy opció a kettő egyszerre. El kell menni megnézni. Azért ilyenkor felmerül a szokásos kérdés. Ha pályás autó, akkor miért rúgja le a komplett féket, miért adják el 1000 km-rel full szervíz után. Soha nem térül meg egy ekkora szervíz a vételárban. Pályázós autónál 1000 km pár hét alatt benne van. Egyébként meg januárban volt az utolsó eredetvizsga, szóval megint fél év után tulajt váltó autó. B/szhatod, ha a mostani tulaj fél éve pályázik vele, előtte ki tudja.
A két törésről dobott ki valamit a carvertical? Konkrétan éppen csak lábraállították az utolsó baleset után
az is 3er, az is 2L de benzines, es persze motorilag mar gyarba is feszitett ezert 250hp. de amugy eles valtas, igen:D ha nemet piacon neznek maradnek a 328i-nel mert nekem az nagyon tuti, de itt a magyar piacon amihez hu tudok maradni az a marka maximum, annyira olyan a valasztek..
vertical nem, tulaj igen. hatulrol szepen elkaptak a palyan, de csak lokos serult, kepeken az elemek szepen vannak felhelyezve, nincs komolyabb csavar az autoba, persze kepen. nemetben is volt kara, 1500eu-t irnak max, ilyen kocsinal szinten egy lokos kb.
nemetbol lett behozva, teljesen gyarin. magyarba lett rateve az M4 kinezet, ott az az erdekes, hogy a nemet megtorte, egybol eladasra kinalta, vegul megis megjavitotta es 1,5 ev utan importaltak igy magyarba.
a tulajvaltas nekem is gyanus, bar a fickonak kb 3. eve van jogsija, egy feher CLAval kezdte ahogy neztem kepein, 1,5evig volt nala, upgradelt erre a 420d-re. most ezt nagyobbra valtas miatt akarja eladni elmeletileg, de hangsulyozta hogy nem veszes az eladas, reagalva a mennyire fix ar-e.
ez is tobbnyire palyaauto, az elozo viszont sokkalta inkabb. egy 2l dizelt 180 lo korul csak nem hajtottak annyira mint egy 250lovas benzinest, ez nyugtat. km felvitel magyarba lebontva /nap /honap teljesen normalis, nemetbe meg csak remenykedni tudok, hogy nem mokoltak mert a vertical nem ad sokat vissza abbol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!