Hogyan döntsek? VW Polo classic (sedan), Seat Cordoba, Opel Astra G között?
900 ból a legjobb vétel szerény személyem szerint egy 1999 körüli Toyota Avensin nem eszik sokat, egyik legmegbízhatóbb autók egyike, 350-400E kilóméterig szinte garantáltan elmegy hibátlanul ha észel hajtod, és megvan a karbantartás.
Én tapasztalatok alapján a sok német szutykot kilóméterekről elkerülném.
Amúgy ha nemakarsz 1,6 ost, akkor nézhetsz ennyiért Corollát is minden jó tulajdonság úgyanúgy igaz rá.
21:55
Tesó gratulálok, ülj le egyes.
Namost én attól, hogy fiatal vagyok vezettem már sok autót, sokat közülük hónapokig.
Emellett énis vettem már autót, amit hónapokig tartó kérdezősködés, érdeklődés, próbálgatás előzött meg.
Autószerelők véleményét is belevettem, és így jutottam el egy gyakorlatilag tökéletes autóig amivel még 100ezer kilómétereket tervezek menni.
Na figy rakjuk össze az elejéről a témát amennyire csak lehet. Németek addig csináltak jó autókat amíg az elektronika benem ütött mint kötelező mindent vivő sláger.
Nem azt mondom, hogy mind használhatatlan, de sok közülök igen problémás. a vosfágen a legnagyobb katasztrofa nagy generál után 2 héttel már bárhol képes otthagyni.
Ha nagyon vissza akarsz menni az időben megteheted, az 1980-1990 környékén gyártott német autók még jók.
Mamár külföldre egy rakás szart importálnak ahozképest amit maguknak gyártanak. Volt egy 1993 as corsám, a korábbi széria, tehát 93 ban lötték le a gyártást, tulajdonképpen egy hót egyszerű kényelmes kis verda, a kasznihoz képest bivajerős.
Ennél késöbb gyárott némettől én már ovakodnék.
Olasz. röviden és tömören összerakható a körkép:
Motor jó, a többi szar, kasznit nemképesek használhatót gyártani. Elektronika ittis zűrös.
francia a lista legalja 2 nagy pozitívummal kényelmesek, és nők számára vonzó külsővel. emellett motorikusan gagyi, elektronikában pedig katasztrófális a helyzet. Alapvetően elmondható, hogy egy jó francia autó többet rossz mint jó.
Énis jártam francia autóval bőven többet volt szar mint használható. Egyiknapa fék, aztán a fütomű, aztán a váltó, közbe persze az elektrinka már vagy 3 szor, azthiszem a kormány, igen a kormány, az müködött végig, minden mást javítani kellett, ezt kevesebb mint fél év alatt.
A benzin zabáló amcsikat én most nem részletezném, egy ford még jónak is mondható, csak vidd el legalább 2 hetente szerelőhöz, ennyi időt még kibír nélküle.
Mostpedig kijukadtunk oda, ahova élőben is kijukadtam, és jó vásárt csináltam.
Japán:
Ők a németekkel ellentétben nem csak motorban jók, hanem elektronikában is.
Nem vicc, hogy a Japán benzinesek elnyűhetetlenek.
Alap dolog, egy egy Japán kocsiban 200-300 ezer kilóméterig a normál karbantartáson kívül soha nemkell belenyulni. Láttam már 100000 kilóméteres hibátlan nissant.
Az én Toyotám még fiatal a maga 7 évével, és 220000 kilóméterével, de úgyis néz ki, mintha egy vadi új autó lenne, és mitnemondjak, finomabban kezelhető mint egy rakás szalonból kirángatott csodaverda.
És voala attól, hogy egy viszonylag modern verda, még nemkell félni, hogy befog szarni rajta valami.
ja és 1200 kiló, 1,4 es 100 loóerő, és gyakorlatilag annyit eszik mint egy kis swift. Pedig azok se nagy zabagépek.
Hidd el amikor aztmondom, hogy összességében a Japán autók a messze legjobbak nemazért mondom mert én olyan okos vagyok, hanem azért mert utánna jártam a témának, és jártam már elég sok autóval.
A Kérdező felé pedig annyi, hogy tartom, azt: 900 ból gyönyörű 1999 körüli Avensist fogsz kapni, amivel garantáltan nemlessz semmi bajod.
Szerintem ez legalább akkora durranás mint az éveken át hibátlanul üzemelő francia trágya.
Jó persze ha napi 2 karambólt megejt az ember, akkor alap, hogy többet van szervízben mint otthon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!