Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan döntsek? VW Polo...

Hogyan döntsek? VW Polo classic (sedan), Seat Cordoba, Opel Astra G között?

Figyelt kérdés
Kb. 2001-2003 évjáratban érdekelne. Nekem az Astrát ajánlották a megbízhatóság, az olcsó alkatrészek miatt. A Seat állítólag sokat zabál, ez reális? Nem versenyzésre kéne, tehát én Astrából 1.2-re gondoltam, Seatból az 1.4-re. A Polo Classicot is szidták, hogy nem az igazi német precizitás terméke, az elektronikája nem jó. Ezeknek mennyire van valóságalapja? Mit ajánlanátok ezeken a típusokon kívül? Kb. 900 ezerig fér bele. Elsősorban saját tapasztalatokra lennék kíváncsi.
2010. szept. 25. 13:59
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:
Opel de 1.4-es mocival.
2010. szept. 25. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:

Ha ragaszkool ehez a 3 márkához akkro én a astra-t ajánlom. Megbizhatoságilag is meg kinézetileg is.

De ha tényleg autot akarsz venni ami megbizhato , keveset fogyazst olcso a fentartása akkor japán kocsit vegyél.Legyen az honda, toyota... vagy még a kia-t tudom ajánlani bár nincs akkora hirneve de viszont most nagyon feltörtek és megbizhato gépeket csinálnak.

Am nekem is a kedvenc kocsijaim a német kocsik de sajna egyre több panaszt hallani rá. ismerösök is panaszkodnak rá itt ezen a oldalon is sokat olvasnia német kocsik megbizhatatlanságárol. a legtöbb negativumot a volkswagenröl lehet hallani manapság(foswagen).Az astra-k viszon tartják az erös középkategoriájukat szal sztem azt vedd ha ebböl a 3bol akarsz dönteni.A seat-rol azért nem irtam mert abban volkswagen motor meg elektonika van csaka kaszni más...

2010. szept. 25. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:
Nem ezért állították le okos gyerek. Drága a készítése és nem vitték annyian hogy megérje csinálni, nem mellesleg eléggé régi tech. Gondolod jobban fogod tudni milyen a pdtdi mikor 6 éve azt használok? Te csak hiszed... Tapasztalatot kért a kérdező nem véleményt... A vélemény része te vagy, én vagyok az a keresett tapasztalat
2010. szept. 25. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:

Seat Cordoba. Gondolom 5 ajtósat vennél. Nos a Cordoba formása ugyan az mint a Polo Classic csak van hátúl rajta egy szárny és a kinézett 2001-03 modell már ráncfelvarrot így elég pofásan is néz ki. Hogy sokat eszik hát relatív kinek mi a sok. Az én 1,6 Cordobám (ez 3 ajtós de hátra is könnyedén be lehet űlni) 7,5-8 literrel beéri városban (Budapesten használom).

Alkatrész sem egetrengetően drágák. Én ha kell nekem valami a Bárdiban veszem meg. Semmi bajom nem volt még a kocsival a kötelező olaj és szűrő cseréken kívűl egy katalizátort egy kipufogó dobot (még a gyári van alatta) és féket cseréltem 1 év alatt.

Hátránya talán az hogy Infocenter benne van így a CD-s rádió felejtős.


Opel Astra sem rossz választás. Én amikor néztem a kocsikat akkor egy Astra G-t néztem ki 98-ast 899 ezerért. Ezt lefoglalózták közben ami nem is volt baj. A Cordobát 650 ezerért vettem meg és még 2 évvel fiatalabb is.

Amúgy olvasgasd a www.nepitelet.hu oldalt. Ott tulajdonosok írnak a kocsikról és nem csak a GYIK átlagos csak a német kocsik jó hozzászólói irogatnak.

2010. szept. 25. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:

Nem pusztán az a baj, hogy csak a német. Hanem, hogy CSAK az egyik kontinens/ország.

Csakajapánoktudnakautótgyártani

Csakanémetekmertanémetprecizitás

Csakazolaszmerazolaszazisten

Csakafranciamerafranciaazisten

És ezekkel van a legnagyobb baj. Hogy nem tudják elismerni, hogy bizony nem csak egyvalaki tud jó autót gyártani.

2010. szept. 25. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:

21:55

nem kell az oldalt látogatni... ilyen egyzserü

2010. szept. 25. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:
És miért is nem? Mert nem vagyok olyan beszűkült, mint te?
2010. szept. 26. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:
Kommenteket nem olvastam vegig, de en a Seatot ajanlanam, havernak van pont Cordobaja, 1.4-es Diesel, problemaja nem volt meg vele(3 eve van meg neki), es 4-5 literrel beeri 100 km-en.
2010. szept. 26. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:

Ha téged zavar hogy itt beszűkűlt emberek irnak és te ettöl külömbnek tartod magad akkro nem vagy idevalo.

Figyelj ez az oldal ahogy a nevében is van kérdéseket tartalmaz amire az ide látogatok válaszolnak...

szal ha téged zavarnak a válaszok akkor azon ugy tudsz segiteni ha nem kattintasz az oldalra.

Amugy meg én nembánom hogy ha reggeltöl estig itt vagy sem de akkro ne háborogj mások véleményén.

Én sem irtam még hogy hülyeséget irsz és elegem van az ilyen válaszokbol...

2010. szept. 26. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:
Szar a technika azért állították le!! Én se az ujjamból szoptam ki amiket mondtam!! Haver csúcs pásszátja: 68E: turbo, 92E: 4pd elem+magasnyomású, örült, hogy el tudta adni valami majomnak!!! Ez a német csúcstechnika gyerekek!!! Most van neki egy Honda Accordja 2,2 I-CTDi, 312(!)ezren állt az óra amikor néztem pár napja. Full gyári a motor természetesen. Ezen kívül egy Alfa GT 1,9 ről tudok 230E.. ja és ez még chippelve is van.. Szóval ahogy írta valaki előrébb ezek a német autók már nem azok mint 20 éve.. Bmw, Merci elektronika is szopóka anyira túl van már bonyolítva. Vw meg megbízhatatlanság csúcsa jelenleg, ráadásul a legunalmasabb autókat gyártja!
2010. szept. 26. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!