Olajteknő pasztázás után ahogy néztem az olajszintet pici paszta darabok vannak a nivo pálcán. Probléma ez, vagy majd a következő olajcserénél kifolyik? Szerelő csinálta.
a szerelő szart bele, nem érdekelte. Bár nem kérdezted, én leengedném az olajat, megszűrném, és úgy vissza. Ezek az apró darabkáknem törnek el semmit, de akár el is dugíthatnak valamit, vagy felkenődnek egy csapágyra, hengerfalra.
Más ötletem nincs, de majd egy szakember kijavít.
Van épp elég vékony olaj-járat a motorban, amit eltömhet. Attól kezdve az a csapágy nem kap kenést, kiverődik, megszorul, stb.
Szóval lehet újracsinálni az egészet. Gyári tömítéssel egy nem vetemedett olajteknőnek elvileg tömítenie kell paszta nélkül is.
A pasztából csak annyit kellett volna felrakni, hogy befelé ne nyomódjon ki. Meg lehetett volna rendesen is csinálni, annak ellenére, hogy a tömítés pasztás.
A darabkák a hengerfalra és csapágyra nem tudnak felkenődni, de a karterben levő szűrőt eltömíthetik, amin keresztül a szivattyú beszívja az olajat. És akkor a motor kenés híján besül.
A minimum, hogy az olajat le kell engedni és átszűrni, ahogy 1-es javasolta.
De 100%-ig az volna a biztonságos, ha a szerelővel levetetnéd a kartert és ellenőrizné, megtisztitaná az olajfelszívó csonk szűrőjét. És utána vagy kartertömítést kell felrakni, vagy megfelelő mennyiségű pasztát a szilárdulási idők betartásával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!