Autó vásárlás előtt állok (Audi A4 B5 1.9TDI) Mit nézzek át rajta tüzetesebben? Többi lent
A héten nézek szét a környéken A4 B5 felé. Mi az amit megnézzek rajta, mi az ami típushibája szokott lenni? Amit megnézek az 2001-es és 2000-es gyártású
AJM motorkódú azaz a PDTDI már ha jól tudom, itt mit nézzek meg rajta, motortér, beltérbe és így összességében?
Honnan tudom, hogy egy kettőstömegű rosszalkodik már?
Benzines autóink voltak eddig, ezért kérdem, hogy mi az amit egy dízelnél nagyon nézzek át, gázadásra hogy kéne reagáljon stb stb? Köszi mindenkinek előre is
Futóműhöz lehet komplett lengőkar szettet venni, 3 éve 50 volt.
Én a rozsdát nézném, de NAGYON.
Egyébként jó autók, ha nem zavar hogy büdös koromszag van mögötted.
3: Kb most ugyanennyi, van valami erősített fajta 70-80 ezerért, ezek annyira nem vészes árak.
Merre szeret nagyon rozsdásodni/rohadni? A tulaj azt mondta nekem, hogy bárhol megjelent a rozsda azt egyből megcsináltatta, és tényleg képek alapján semmi probléma nincs vele, élőben kíváncsi leszek majd.
Azért akarok dízelt mivel a kedvezőbb fogyasztás, a koromszag nem hiszem hogy zavarna :D
Csak jó példányt fogjak ki, ezen kívül nézzek át még valamit majd, motortérbe, alapjárat vagy bármi amit néznem kellene?
Azt tudjad, h bármit is mutat az órája, mindegyik megkerülte már a földet legalább 2x.
Ragaszkodj a hidegindításhoz. Induljon pöccre. Semmi füst alapjáraton, közepes fordulaton. Álló helyzetben -ha már járt egy kicsit- nyomj 2-3 nagyobb gázfröccsöt. A füst csak fekete lehet. Kék v fehér felejtős. Nézz bele a kiegyenlítőbe. Legyen tiszta. Semmi olaj v hab nyom.
2tömegű: alapjáraton és leállításkor zörgő hang. Ha már menetközben is van hangja akkor végképp kuka. A többi a szokásos. Olaj/víz folyás, rozsda, fékek, klíma ne húzzon semerre, stb.
A legjobb ha elviszed egy szervízbe. Pár ezerért átnézik. Ha a tulaj nem megy bele, akkor vmi nem kerek. Hagyd ott.
6: Az a gond, hogy szombati napon megyek megtekinteni az autót, így szervizbe nem tudom vinni.
Ezen kívül még kellene átnézni valamit? Fentebb írták, hogy galvanizált a kasztni, ez igaz lenne? Mivel akkor rozsdásodik csak az ha törve volt nem?
Mennyire jöjjön fekete füst, mi számít egézségesnek? Ha megyek próbaútra mit nézzek még meg, azon kívül hogy nem húz semerre?
Hát kiköp olyankor nagyobb gomolyagot, de ha elengeded a gázt meg kell szünnie.
Menetközben: váltó ne ugráljon, legyen meg reccsenés nélkül minden sebesség. Motorhang, egyéb hangok. Elektromos cuccok működjenek. Vízhőfok. Fékek. Kézifék.
Húzd be a kéziféket és próbálj elindulni. Ha lefullad jó. Ha nem akkor miért nem. Kuplung v kézifék? Lengéscsillapítók. Nyomd le erősen mind a négyet. Nem libeghet. 1 fel, 1 le. Akkor jó.
Ja és attól, h te szombaton megnézed még hétfőn el tudod vinni egy szervízbe. Ha nincs rejtett hibája és tényleg el akarja adni akkor nem fog tiltakozni.
Esetleg ha van szerelő ismerős akkor vidd magaddal.
Meg az illesztési hézagokat se felejtsd. Legyenek párhuzamosak és egyformák. Se nagy, se kicsi.
Ha van rétegvastagság mérőd, hibakód olvasód,azt se hagyd otthon. Ha nincs kérj kölcsön vkitől.
Sok sikert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!