Léteznek 1 millió alatt sportos megbízható autók vagy esélytelen?
Olyan kocsira gondolok, amit megnéznek az utcán/egyedi, de megbízható és alacsony szerviz igényű (nyilván költenék rá ha kell, ha valami nem jó, de utána jó legyen tehát ne egy pénznyelő).
Régi MINI-ket nézegettem, de azt mondják azok mindegyik betegágy hiába költenék is rá, hogy utána jó legyen. Akkor vannak Alfa-k amik szintén lutrik, BMW dettó ráadásul azok közül az E46 már nem is egyedi hanem egytucat.
Toyota Celica nagyon túlfújt a 143 lóerejével ahhoz képest milyen egy ultramenőnek tűnő rizsrakéta.
Más meg hirtelen nem jut eszembe, de hátha tudtok segíteni.
Szerintem sem a minit, sem az E46-ot, sem a T23 Celicát nem nézik meg az utcán. Tucatautók.
Szerintem nincs olyan amit megnéznek és 1 millió alatti. Vagy ha van ilyen, az nem lesz megbízható.
Most vettem egy opel astra g coupe-t zöld színben, ültetve, első-hátsó lökhárító-toldattal, küszöbspoilerrel, hátsó spoilerrel. Ezt azért megnézik elég rendesen.
Van még egy pár szép példány belőle hahun, van amit 1 millió alatt is megkapsz
"Ezt azért megnézik elég rendesen."
Hát azért van különbség megnézés és megnézés között.
A Győzike showt is igen sokan nézték.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v vagy 8v-t lehet kapni ennyiért úgy, hogy még marad nagyszervizre is. Facelift utánit ajánlom (2004 utáni). Benzines nem lesz túl fürge, ellenben ha városi használatra kell, akkor mindenképpen azt válaszd.
A 6. válaszadónak pedig üzenném, hogy 1M forint alatt, nincs egy darab MX-5 sem a használtautón (a 99-ből). Egyrészt ikonautó, emiatt sem olcsó, másrészt az elmúlt hónapokban nagyot nőtt minden használtautó ára. Ismerősnek sikerült egy látszólag makulátlan példányt találnia 1 éve (tetőkárpit, tető mechanizmus hibátlan), ellenben újra kellett lakatolni a kerékíveket, sárvédőket.
Amiért leírtam, hogy vegyél olasz autót, minden német-párti nekem fog esni. Nyilván, ízlések és pofonok. 3 éve vettem az enyém, kötelező kopóalkatrészeken, folyadékokon, szűrőkön kívül semmire nem kellett költenem. :)
Az a baj, hogy ami tényleg különleges és feltűnik többeknek az nagyon necces (Egy Golf IV GTI-t, Asta OPC-t, Corsa GSi, stb) már a kutya sem értékel. Hiába mennek kicsit jobban, mint az átlag, belesimulnak a környezetbe. Ha meg okosítani akarsz rajta, hogy megjelenése is legyen, akkor meg határ a csillagos ég, és gond nélkül rádobhatsz még egy milliót.
Szóval, ha nem napi használós lenne, akkor én húznék egy bátrat és visszalépnék még egy generációval a 90-es évekbe és néznék, valami f/sza Calibra-t, Corrado-t vagy hasonlót. De persze szigorúan második autónak
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!