Astra J 1.4 turbó 140 lóval mennyire megbízható?
2018-as autó, nem volt használva 2 évet, garázsban állt..... Mennyire veszélyes lenne megvenni?
2850 km van benne..... Egy 75 éves ürge hajtotta.....
Miket nézessek át rajta? Olaj szűrők, stb, hol cseréltessem?
Gyakorlatilag új az autó, nem nagyon lesz mit nézni rajta.
Természetesen egy olajcsere, összes szűrő cseréje alap. Hogy hol cseréltesd, azt nem tudom. Ha van ismerősöd aki ért hozzá, akkor vele. Ha nincs, akkor egy megbízható szervízt keress meg.
Ja persze párezer kilómétert futott 4 éves autó 3,3 millióért miközben a tízéves kerül ennyibe.Hahu-n 4 milliótól indulnak ezek csak azoknak a futása mögött van két 0 és olyan állapotban is van valószínűleg.
Biztosan van ezzel valami rejtett hiba mert ekkora balfácàn nem létezik hogy ennyiért adjon egy gyakorlatilag új autót.Egy próbát megér de rettentő alaposan át kell nézni mindent rajta mert ez a túl jó hogy igaz legyen tipikus esete.
Az kifejezetten olcsó a mai árakhoz képest, szinte ingyen van.
3000 km, szinte még bejáratós. Ha száraz garázsban volt, nagy gond nem lehet vele. Attól függ hány év garanciával vették, de az sem kizárt, hogy gyári garancia is van még rajta. (A szintén 2018-as K Astám pl 2023-ig még garanciális.)
az igaz, hogy kevés a km, de vajon nem lehet, hogy rosszat tesz a turbónak vagy a motornak, hogy télen nyáron egy gazázsban dohosodik?
Távoli rokon, ezért is adná nekünk olcsóbban kicsit, és persze még nem tette fel vaterára.
# de hiába a garancia, ha nem vitték az elmúlt két évben kötelező szervízekre, akkor ígyis-úgyis bukott a gari.
És ez miből derül ki, hogy szervizre sem vitték el? Nekem a leírásból egyértelműen nem derült ki. De köszi a lepontozást, nyilván szándékosan hazudozok és az a célom, hogy szándékosan félrevezessek másokat, mert jutalékot kapok az autó árából!
"hogy télen nyáron egy gazázsban dohosodik?"
Kérdező! Ezért fogalmaztam úgy hogy ha száraz garázsban volt, nagy baja nem lehet. Ha vizes, dohos garázsban tartották, az más. De akkor sem feltétlenül van nagy baja. Át kell nézni. Egy szinte új autón sérülések, kavicsfelverődések még nincsenek. A gyári üregvédő még friss, Szóval párás környezetben sem szabad hogy komoly kirohadások legyenek rajta. A féktárcsát, lengőkarokon a hegesztéseken lehet felületi rozsda, de ez nem tragédia.
Egy teljes revíziót kíván az autó: folyadékok, szűrők cseréje. Ezek kívül át kell nézni, komoly nagy baja nem valószínű hogy lenne.
De most is nyilván csupán rosszindulatból, szórakozásból hazudozok, úgyhogy jöhet a lepontozás!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!