Kyro7007 kérdése:
Milyen motort ajánlotok első motornak AM-jogsival?
Figyelt kérdés
Nemrég kezdtem el az AM kategóriás jogosítványt,és szeretnék motort venni(50ccm max)
derbi senda,aprilia sx 50-be gondolkodtam.
valakinek valami ajánlás,vagy tipp a motor vásárláshoz?
2022. aug. 16. 15:24
1/13 anonim válasza:
robogót ajánlok. A váltós motorok ebben a kategóriában nem élvezetesen; az egész arról fog szólni, hogy kb 2 mp-enként váltogathatsz. De, ha kell a motor forma, Gilera DNA lehet megoldás
2/13 anonim válasza:
Miért kellene folyton váltogatni? Aprilia SX50-esem van, és persze gyorsan lehet neki pakolgatni, de meg is tud indulni rendesen, mert kategóriájukban elég erősek. De ez csak rajtad áll, hogy akarsz gyosulni, lehet finoman is menni. Illetve a váltogatásnak is van egy hangulata, főleg kuplung nélküli váltásnál, akkor kimondottan tetszik, hogy 1 másodperc alatt váltok, hangja is ilyenkor egész más. Robogónál meg csak húzod a gázt és bőg a motor, abban nincsen semmi élvezet. Később meg ha nagymotorra vált, akkor direkt jól is jön, hogy nem kell az elindulást, váltást is megtanulni.
3/13 anonim válasza:
Én is motorpárti vagyok, igaz, nekem korlátlan jogsim van, és soká jött rám az inger, nem volt robogóm soha. Viszont #2 én nem értek egyet, pont azért jó a robogó ilyen friss jogsival, mert megszerzi a közlekedési rutint a későbbi kategóriákhoz, legyen az A1, A2, A, illetve a B kategóriához is nagyon jól jön, és ha később motorozik, mire a rutinvizsgára jut, bőven be fogja gyakorolni a motor kezelését. Én inkább a jármű ára és a személyes beállítottság (mire használná, élvezetes-e a robogózás annyira számára, mint a motorozás) választanék. Ugyanis 2 év múlva már lehet A1-es jogsija, nem költenék egy vagyont 50ccm-es motorra, amit garantáltan hamar le fog cserélni, ha van olcsóbb alternatíva.
4/13 anonim válasza:
#3 Közelekedési rutint váltóssal is meg lehet szerezni, és ez később jól jön a nagyobb gépnél is, mert nem azon kell majd izgulni, hogy hogyan indulj el, meg válts stb. Ott meg nincs automataváltós. Tudom mert kollégámmal most járunk A-ra, és neki csomó ideje azzal ment el, hogy megtanuljon elindulni, váltani. Én ugyan nem robogóztam sosem, de a mostani szigorúbb rutinnál jobban jöhet egy nagyobb kerű mocival való közelkedés.
5/13 anonim válasza:
Hát sokat segít, én idén csináltam nulláról az A kategóriát, B kategóriám 10 éve van. De a kuplung+váltókezelés egy kétnapos bevezető tréning végére megvolt, inkább a rutinvizsgás manőverek voltak neccesek, szépen 250-500-600 köbcentis motoron végighaladva. Amiért a robogót ajánlom, az az, hogy sokkal nagyobb az árkategória és a választék 50ccm esetén, aztán amint A1-korú lesz a kérdező, úgyis lecseréli, és könnyebben eladható is lesz, mint egy normális 50 köbcentis motor. De persze tévedhetek is. Az én fiatalkoromban mindenkinek vagy simsonja, vagy robogója volt, persze a simson manapság elképesztően drága, más 50 köbcentis motorok (ismerős egy suzukit javítgat szabadidejében éppen) meg iszonyat lestrapált állapotban vannak, vagy szintén aranyárban mennek.
6/13 anonim válasza:
#5 Kb most én is ezt az utat járom :) , csak nekem 1993 óta van B+C kategóriám, rutinban pedig most vagyok túl a 3. alkalmont és a 400-as gépen.
Aprilia meg szerelés alatt :)
7/13 anonim válasza:
Sok sikert kívánok! Neked sima lesz.
10/13 anonim válasza:
Első! Robogót ne, váltós motorral kell megtanulni motorozni, mert később nehezebb lesz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!