Tervezett avulás, na de ennyire?
Csak szerintem para, hogy mennyire nem érdekeltek a gyártók abban, hogy ne kelljen milliókat gari lejárta után kb. azonnal költeni egy nem legalja kategória autóra pár év után, hogy ne hulljon szét alattad? Egyik srác írta itt gyk-n anno, hogyha törvény kötelezné rá őket, tudnának sokkal tartósabbat gyártani, akár még úgyis,hogy magára az autó gyártására nem költenek sokkal többet. Hát igen, csak akkor nem tudnának meggazdagodni az alkatrészekből. Kíváncsi leszek az elektromos autóknál hogy fog megélni az autóipar. Azért azokat nehezebb elbaszni motorikusan. :D Sokkal egyszerűbbek, várom milyen faxságokat fognak beletervezni, csak hogy a parasztnak nehogy 3 évnél tovább megbízható autója lehessen sok millió forintért.
Nevetséges, akinek van majomra legyen banánra is, értem, de ne kelljen már nonstop szarakodnom a 30 milliós prémium szarommal már, ezért a pénzért ha rendesen figyel az ember a kötelezőkre, úgy 10 évig egy megbízható autót kellene kapni... És bakker vannak emberek akik ezt kivédik hogy full reális. Fenéket, egy ferrarinál oké, vagy lambónál, de egy rühes bmw vagy merci normális használat mellett azért ne legyen már atomhulladék, ha nincs ráköltve 10 évente mégegyszer az ára ....
A tervezett avulásbsn több a legenda, mint a valóság.
De az tény, hogy a gyártókapacitás kihasználatlan lenne, és mindenkit el lehetne zavarni, ha hosszú élettartamra terveznének.
Egy ÁTLAG ember megy évente 15-16.000km-t. 10 év múlva lesz benne 150-160.000km. Ezzel nincs gond, ha normálisan megkapta a szervizt a prémiumok sem fognak lehervadni ennyitől
DE
Egy ilyen prémiumba mondjuk dizelbe raknak évente 40k+ km-t. Szerinted akkor a 10 évesbe mennyi km van? 400-600.000 km-nél pedig nagy eséllyel minden autóra kell költeni. Egyikre többet másikra kevesebbet.
"Egyik srác írta itt gyk-n anno, hogyha törvény kötelezné rá őket, tudnának sokkal tartósabbat gyártani, akár még úgyis,hogy magára az autó gyártására nem költenek sokkal többet."
Nagyon jól írta. Tiszta üzlet meg politika. Sok javíthatatlan alkatrész is van már. Elektromosnál ez csak fokozódni fog. Cserélj komplett elektromos panelt több millióért, de min. több százezerért. Sajnos olyan világ van hogy a "dobd ki vegyél újat" szemléletre alapoznak, ezáltal jelentősen növelve a kornyezetterhelést is. Egy autószerelő barátom már azt mondja szó szerint: minnél újabb, annál sz(a)rabb... De amúgy nemcsak kocsiknál van ez a rossz minőség, javíthatatlanság, hanem kb. minden háztartási cikknél ugyanez. Elromlik a hűtőszekrény, cserélj komplett elektronikai vezérlőpanelt azt vagy jó lesz vagy nem. Gázkazánnál ugyanez stb.
Ehhez nem is kell 30 milliós autó, hogy ezt belásd.
A gyártó keres a legkevesebbet rajta, mint a paraszt a gabonán.
Ők próbálják a költségeket fargani, és ha a zabszembe multimédia kell akkor azt Kínában fogják beletuszoklni.
Mire eljut hozzás, kifizeted még a Pumped Gabót is a reklámokért, de attól még egy zabszem lesz multimédiával.
"Egy autószerelő barátom már azt mondja szó szerint: minnél újabb, annál sz(a)rabb..."
Érdekes ezt az autószerelő barátok mondják már vagy 30 éve...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!