Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Csúszik a kuplung, hogyan...

Csúszik a kuplung, hogyan tovább? (330d)

Figyelt kérdés
bmw e46 330d 184 D1 blokkos, 250-260 lóerő, 3.000 rpm-től 3. sebesség és felfele csúszik a kuplung. Gyári lendkerék, kevlar tárcsa és gyári nyomólap. Olvastam, hogy 530d kuplung nyomólapja plug&play, viszont inkább egy olyan embert keresek aki már kijárta ezt az utat. Egytömegű nem jó, rázza nagyon az autót,főtengelyt, nyelestengelyt.. Milyen szerkezetet vegyek, hogyan kombináljam?

2022. aug. 14. 02:49
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm a hozzászólást! Milyen árban mozognak nagyjából? Nyilván kérek árajánlatot, csak hogy mégis mire lehet számítani?
2022. aug. 14. 20:40
 12/13 anonim ***** válasza:
Árban a legjobb a Stefán! Szokott felújítani is kuplungot, nyilván akkor ki kell szerelni a kocsiból és elvinni hozzá. Az ilyen 35-45ezer között, ebbe benne van már úgy tudom a kevlár és a szerkezet megerősítése. Én komplett szettet vettem. Egyiket két évvel ezelőtt 147es alfába, abba 135ezer volt kuplung, kettőstömegű, kinyomó csapágy, ja és fel kevlározva megerősítve. Tavaly pedig 156os alfába vettem tőle mindent ugyan így, kivéve kinyomócsapágyat az 215 ezer volt. 156 os alfába aranyárba van a lendkerék :D
2022. aug. 15. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:
Akkor annyira nem is vészes. Már kapcsolatba léptem vele, köszi szépen!
2022. aug. 16. 04:32
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!