A kézifék befagyás miért évtizedes probléma?
Ismerjük víz és a jég tulajdonságait -10°C fokon mindenre ráköt mint a beton. És vannak víz taszító anyagok mint pl viasz, szilikon, teflon, zsír
És nem a betét fagy rá a tárcsára. Nyilván a fagyás olyan helyen történik ahol nincs súrlódás és hő sem fejlődik. A szerviz közli hogy csak akkor tudnak érdemben foglalkozni a problémával amikor tényleg befagy mert addig nem tudják megállapítani.
Igen most Augusztus van.
Az ember meg kitartó. Galvanizálás, karbantartás.
Egyébként a karosszéria teljesen patika az egyik befagyást úgy olvasztottam ki hogy megküldtem forróviaszos mosóval. Csak ehhez el kell menni a mosóba.
Már fagyás sincs évtizede nem hogy kezifék befagyás.
De nekem sose fagyott még be, rendesen karban tartom.
Képzeld magad elé Józsi bácsit, aki szépen lemossa az autót, hogy tisztán legyen elrakva, beparkol a garázsba, aztán izomból jól behúzza a kéziféket, nehogy elguruljon a család szeme fénye.
...Aztán fél évig nem is nyúl hozzá bármilyen ok miatt. Még fagy sem kell, hogy az egész úgy maradjon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!