Automata ZF váltó 6 sebességes, olaj és szűrő csere megoldhatja a problémát? Bővebben lent.
Számítógépre kötve, nyomásszabályzó mágnes szelep G hibát ír. Menet közben semmit nem tapasztalok, de kiütni viszont nem lehet.
Ha nem ez, akkor mi lehet az oka?
Ismertek olyan szerelőt, aki ezt ki tudná cserélni?
Olajcserével megelőzni lehet a hibát, nem javítani.
Az automata váltóhoz az autószerelők többsége hozzá sem nyúl, vannak automata váltó szerelésére szakosodott műhelyek, vagy marad a BMW szakszervíz.
Fölösleges itt tippelgetni, hogy mi okozhatja a hibát, az is lehet, hogy köze nincs az olajhoz, hanem elektronikai probléma, pl az érzékelő az előírtnál kisebb feszültséget kap
Ha szabad javasolni, egyelőre ne tégy semmit. Ha aváltó változatlanul finoman vált, akkor használd, ahogy eddig. Ugyanis a hibaelhárításhoz meg kellene názni, mi is a hiba a váltóban..nos ez nagy meló, több százezres..még annyit, hogy az olaj mennyi idős, és milyen állapotú?(ez utóbbit te is tudod ellenőrizni, szag és cseppmintával)
Ha így jársz, a váltó nem megy tönkre.
Köszönöm az első válaszolónak a tanácsot, sima váltó olaj + szűrű csere helyett, most utána érdeklődtem ennek is.
Igazából most került hozzám a kocsi 1-2 hete, tudtam a hibáról, kiírta akkor is a gép, de a váltóval nem volt akkor sem, és most sincs baj, finoman, szépen vált. (Csak nem szeretném a teljes váltót tönkre tenni, vagy nagyobb gondot okozni, egy kisebb hiba miatt, amit időben nem javítottam ki.)
Az olaj állapotáról annyit, a motorolajból kiindulva, ami már elég sötét színű volt, a váltóban sem lett cserélve az utóbbi időben. Eléggé csere érett szerintem az is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!