A Swiftnél ha picit túltöltik a váltóolajat, akkor kap olajat és akkor nem lesz baj vele. Ha van baj, váltófelújítás, több olaj és nem is lesz baj vele. Egyértelműen a Swift a jobb, csak a típushibákra oda kell figyelni.
2022. júl. 22. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
5/26 anonim válasza:
1.4 opel motor 200ekm már inkább olajgombóc mint motor
2022. júl. 22. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
6/26 anonim válasza:
Suzuki swift
2022. júl. 22. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
7/26 anonim válasza:
Benzines 1,6-os H Astrám van. Nem egy élményautó, de 250 ezernél a motorral és a váltóval nem volt még gond. A kuplung is az eredeti még. A kopóalkatrészeken kívül eddig a lengéscsillapítókat, a rugókat, a kipufogódobokat, és a légzsákvezérlőt kellett cserélni. Mikor Németországban éltem rendszeresen padlógázzal közlekedtem vele az autópályán.
H Astra nem kifejezetten problémás. De a közhiedelemmel ellentétben nem a legolcsóbb hozzá minden. Főleg ha nem az alapváltozatról, hanem valami ritkább extráról van szó.
1.4-es nálunk annak idején céges autóként volt. Nem volt gazdája, minden nap más vitte, ütötték-vágták, padlózták hidegen, stb. Én meg elképedtem, hogy ez az autó mit ki nem bír. Olajfogyastása a végén 300.000 km környékén persze már volt, de ehhez az is közrejátszott hogy olajcserére sziguorúan 30.000km-enként vitték a márkaszervizbe, egy méterrel se hamarabb.
Swifthez képest tágasabb, praktikusabb. Szerintem az extralista is bővebb volt rá annak idején, bár ez használt kocsinál már annyira nem lényeg.
2022. júl. 22. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
10/26 anonim válasza:
Havernak 2008-es 1.7 dízel opel astra van. Azt mondja annyira nem olcsó a fenntartása. Övé mondjuk extrás.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!