Picit lomhának érzem, és azt szeretném ha erősebb lenne (már ha csinálom akkor "jóval", 210-220le a cél)
A terv elsőnek egy hibrid turbó utána egy normális chipes aki szépen megírja stabilra.
Tervek között szerepel még a DPF kiiktatása is, csak nem tudom hogy megérné-e azért a pár plusz le-ért.
Ha kiiratom és eltávolítására kerül abból milyen "veszteségem" lehet az autóval kapcsolatban? Miben lesz másabb, azon felül hogy nem szűri a kiáramló kipufogó gázt?
vicces lesz, amikor elkezd regenerálni és nincs mit, így túlmelegszik a rendszer ;)
2022. júl. 11. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 A kérdező kommentje:
Ha ki van írva akkor miért regenerálna? O.o
2022. júl. 11. 22:48
3/14 anonim válasza:
Nekünk egy újabb autónk van. Tavaly vitte férjem műszakiztatni, elsőre nem ment át. Kiderült, hogy nem jó a DPF szűrő, ezt a rácsatlakoztatott műszer kimutatta. Ki kellett cseréltetni. Nem értek igazán hozzá, de nekem ebből az következik, hogyha kiiktatod, akkor a tied sem fog normálisan átmenni műszakin.
2022. júl. 12. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Következő műszakiig jó ötlet.
2022. júl. 12. 05:28
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Ha nem tudsz okos műszakit, akkor nem fog átmenni
2022. júl. 12. 06:26
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
"hogyha kiiktatod, akkor a tied sem fog normálisan átmenni műszakin."
Én is et írtam korábbi hasonló kérdésekre. 2009-es, az már Euro5-ös. Filter nélkül 4-ig ment a dolog, ezt már nem fogja hozni. De szájkaratéval ki lettem oktatva, hogy nem értek hozzá, Euro6-ot is lazán lehet hozni mindenféle filter nélkül. Na persze! Protekcióval, meg egy-két Deákkal elhiszem, hivatalos helyen nem fog átmenni.
2022. júl. 12. 06:42
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 Japán Gulyás válasza:
A kipufogógáz visszavezető (EGR)-szelepet lehet kiiktatni különösebb probléma nélkül, de nem a DPF-t (részecskeszűrőt)! Az a kisebb probléma, hogy nem megy át a műszakin, a nagyobb, hogy gyakorlatilag az átalakítást végző műhely nyerészkedik rajtad, mert ő ingyen hozzájut egy értékes bontott pótalkatrészhez, miközben a te autód értéke kvázi 0-ra fog csökkenni, így senki nem fogja megvenni. Az ilyen +100 kilowattokról álmodozókat meg soha nem értettem: ember, már a 10-20 kW teljesítménykülönbségi motorok közt is óriási műszaki eltérések lehetnek főtengely, hűtő, turbófeltöltő vagy épp szelepvezérlés kialakításban: ugyan miből gondolod, hogy egy mezei 2 literes blokk gyárilag kibírná a nagyobb terhelést? Gondolom a tyuningmájszter nem fog végeselem szimulációt meg tribológiai kísérleteket végezni a motorodon, hogy megbizonyosodjon az üzembiztosságról. Az ilyen felelőtlen csipsztuningból szoktak jönni a ropira törő tengelyek, felhíguló olajok, kilyukadó dugattyúk és társaik.
2022. júl. 12. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
"az átalakítást végző műhely nyerészkedik rajtad, mert ő ingyen hozzájut egy értékes bontott pótalkatrészhez"
Ja, hát ha te ott hagyod a hibátlan kiszerelt alkatrészt, akkor meg is érdemled, így jártál! Nekem eszembe nem jutna odaajándékozni nekik. Igaz én meg a másik fillérszexuáló véglet vagyok. Még a lekopott féktárcsákat is elhoztam vasba.
2022. júl. 12. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Kezdve azzal hogy műszakin nem fog átmenni a kocsi, nem jó ötlet.
2022. júl. 12. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
ki lehet azt és műszakin is simán átmegy csak huhogósítani kell hozzá a turbót és akkor sima ügy
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!