Mi lehet a hiba?
VW Passat B6 2009 2.0crtdi 140hp autóról lenne szó. A probléma az lenne hogy nagyobb sebességnél (90-100) és magasabb fordulaton (3000rpm körül) vész üzemmódba helyezi magát az autó. A teljesítmény lecsökken, és elkezd villogni az izzitás visszajelző ikon. Újra indítás után eltűnik az ikon és minden jó. Voltunk szerelőnél, gépre dugtuk és "A turbó nyomás alacsony" hibát írta. A szerelő azt tanácsolta hogy cseréljük le a turbót, viszont nem hiszem hogy az említett alkatrész lenne a ludas. A turbó teljesen jó, nem hordja az olajat, hangja sincs.
Lehetséges hogy mégis az a hiba oka?
Másik hiba hogy a kuplung napi első indulásnál nagyon lent fog, a pedálút kb 1/3-ra csökken. Egy mm engedek rajta és már indul is, valamint váltások között miután engedem fel a kuplungot megáll a "felső pontján ahogy már nem fog" és úgy marad. Kb 3-5 km után viszont hibamentes.
Ezt is látta a szerelő, kuplung tárcsa cserét javasolt, viszont nem csúszik és hangja sincs benyomáskor. Évek óta az említett szerelőhöz hordom az autóimat eddig nem volt gond, viszont most nem értek vele egyet.
Update: pár napig agresszívabban használtam és már nem dobja be a hibát és sokkal dinamikusabban gyorsul.
Viszont olyan mint ha regenerálna folyamatosan. A hangja is más, kicsit füstöl is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!