Mi lehet a hiba?
VW Passat B6 2009 2.0crtdi 140hp autóról lenne szó. A probléma az lenne hogy nagyobb sebességnél (90-100) és magasabb fordulaton (3000rpm körül) vész üzemmódba helyezi magát az autó. A teljesítmény lecsökken, és elkezd villogni az izzitás visszajelző ikon. Újra indítás után eltűnik az ikon és minden jó. Voltunk szerelőnél, gépre dugtuk és "A turbó nyomás alacsony" hibát írta. A szerelő azt tanácsolta hogy cseréljük le a turbót, viszont nem hiszem hogy az említett alkatrész lenne a ludas. A turbó teljesen jó, nem hordja az olajat, hangja sincs.
Lehetséges hogy mégis az a hiba oka?
Másik hiba hogy a kuplung napi első indulásnál nagyon lent fog, a pedálút kb 1/3-ra csökken. Egy mm engedek rajta és már indul is, valamint váltások között miután engedem fel a kuplungot megáll a "felső pontján ahogy már nem fog" és úgy marad. Kb 3-5 km után viszont hibamentes.
Ezt is látta a szerelő, kuplung tárcsa cserét javasolt, viszont nem csúszik és hangja sincs benyomáskor. Évek óta az említett szerelőhöz hordom az autóimat eddig nem volt gond, viszont most nem értek vele egyet.
Ha dobja a check engine-t, akkor érdemes lenne először kiolvastatni.
A hibakódot akkor is tárolja, ha éppen nem világít.
Akkor történik meg az említett hiba ha nagyobb fordulaton megyek olyan 80-90nel. Ha újra inditom és ugyan így közlekedek akkor szinte egyből beadja
Akkor vagy a turbó cső vagy a MAP szenzor?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!