Mit kell venni egy simson dugattyú felújításához?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csak lassan..nekem volt néhány schwalbém, de ilyent nem tapasztaltam. Ráadásul nem kíméltem egyiket sem, állandóan nyélgázzal mentem. Örök darab, nem lehet széthajtani...egyre kellett figyelni, hogy pontosan 1:33-as üzemanyagot kapjon. Rendszámos volt mindegyik, két személlyel is tökéletesen ment.
A dugattyút nem lehet felújítani. Ha melegen csak gyertyatörlésre indul, akkor nem toltad vissza a szivatót, vagy valamiért túl sokat kap. A porlasztóban kell keresni a hibát. De mint olvasom, nem értesz hozzá, ezért keress egy olyan szimóst, aki keni-vágja ezt a csodamotort. Volt Starom is, ugyanaz a motor.
Javaslom az index fórumán, a totalcarban a simson topikokat...na ott értenek hozzá. Bátran kérdezz, tűpontos válaszokat kapsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
" hőre érzékeny a gyújtás."
Szerinted a járó motor nem forrósódik fel :D ?
Ne eröltesd létszives, mert olyan butaságokat írsz ami fáj azoknak aki értenek hozzá. Vidd el szerelőhöz inkább, mert te magad úgysem tudod megcsinálni.
Csörgő hang meg simán lehet a főtengely is, tettél egyáltalán 2T olajat a benzinbe, vagy nem és azért kezdett el megragadni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha a féket is így javítja mint a gyújtást, akkor Darwin-díj esélyes.
Mondjuk sportszerű a kérdező, javításnak álcázva épít bele egy hibát, pontosan tudja mi a baj, de azért feltesz egy kérdést a dugattyúról, majd nagy arccal közli hogy ő nyert, mert tudja mi az a hiba, amit ő maga épített be a motorba...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!