Nálunk miért nem a japán típusú parkolást használják?
Valahol volt róla egy cikk, hogy miért sokkal jobb. Azt hiszem 70%-al több autó fér el ezzel a módszerrel egy parkolóban, és a járművet is sokkal egyszerűbb leparkolni.
Nincs ebben semmi zseniális, ez egy autógyár ahol minimalizálni lehetett a helyet. Azért sincsen értelme az "átlag európai" parkolóval összevetni, mert teljesen más helyzet egy zárt gyárterület ahol csak a gyári dolgozók közlekednek, meg más egy közforgalmú parkoló, ahol adott esetben bele kell kalkulálni, hogy kiszáll a kis család a nagymamával és őket is ki kell tudni kerülni valahogy.
Egyszerűen más terhelési szintet jelent, hogy adott esetben több 100 autóhoz 10 ember tartozik vagy 100 autóval jött 300+ ember.
Veszprémben is van ilyen a Cserhát lakótelepen. Igaz, ott csak egy sornyi, és kombinálva a kihasználhatóság érdekében.
#13
A parkolóhely mérete nagy autóknál a többi megoldásnál is problémás.
Ezen a helyen, amikor megtellik az egész tér, közlekedő folyosó "sarkai" szoktak problémások lenni. Szűken lehet csak kanyarodni, olykor visszatolatással korrigálni.
#14
A többinél is, de még mindig könnyebb megoldani, mint egy ilyen parkolásnál. És a jelenlegi SUV hullámban nem valószínű, hogy bármikor is visszatérünk a régi normális autókhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!