Miért melegszik állóhelyzetben a motor?
nincs semmi baja a járgánynak..természetes a (túl)melegedés, mert nincs menetszél állóhelyzetben.
Nem biztos hogy feltűnt, de ha egyedül ülsz a járgányban, és sík úton éppenhogy nyomod a gázt, be sem kapcsol a hűtőventillátor.
Ha itt a Hungárián, vagy a Belvárosban 38 fokban araszolsz, megy a klíma is, naná hogy melegszik, és még a ventillátor sem akar leállni.
Ha a tippem nem kielégítő, gyanakodj tovább..
Elindul a ventilátor vagy nem?
Ha nem, akkor annak a hőkapcsolója a hibás. 97-100 fok között valahol be kéne kapcsolnia.
Soha nem kellene kiakdnia.
Akár -20, akár +40, a termosztát meg kell akadályozza hogy túlhűljön, a ventillátor pedig meg kell akadályozza hogy túlmelegedjen. A beindítás után a hőfokmérő fel kell kússzon az üzemire és utána meg sem szabadna moccannia onnan.
Megy a ventilátorod és úgy is felkúszik vagy az nem megy?
Lehet, hogy lecsökkent a hűtőd hőátadó képessége. Levegő van benne, vízköves vagy részben eldugult.
A teljes keresztmetszetén átfújó menetszélnél még megfelelően működik, de a kisebb körre korlátozódó ventillátorszélnél már nem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!