Motorféknék, amikor elveszem a gázt és sebességben gurul az autó, mi szabályozza az üzemanyag mennyiséget?
Az alapjárat nyilván befolyásolja a mtorféket, különösen alacsonyabb fordulatokon. Ha az alapjárat pl. 600ford/perc, akkor a motorfék üzem az efölötti tartományban van.
Pl. ha 2000ford/perc esetén motorfék üzemben van a kocsi, akkor a motorfékezés hatása 2000-600=1400ford/perc fordulatszámkülönbség által van kifejtve.
Ha föltekered az alapjáratot pl. 1100ford/perc-re, akkor a fenti példában a fordulatszámkülönbség csak 900ford/perc ami kb. 35%-al kisebb érték. Ekkor nyilván a motorfékből származó fékezőhatás is kevesebb.
#9
Nem arra gondoltam hogy nem oldana a kuplung, hanem arra hogy az IACV szelep valamiért túl magas feszültséget kap és túlságosan megemeli az alapjáratot. Nekem P11 SR20-am volt és a 700-800-as alapjarat 1200 környékére emelkedett ha sebességbe raktam. A szenzor érzékeli ha sebességbe rakod a váltót és minimálisan emel a fordulaton a könnyebb indulás érdekében, nekem a minimális helyett +400-500fordulat/perc lett és a szerelők sem jöttek rá hogy mi lehet az oka. A hibajelenség hasonló volt, ezért gondoltam hogy az 1.6 és a 2.0 hasonló problémával küzdhet.
Az IACV (pótlevegő szelep) csatiját tesztként megpróbálhatnád lehúzni hogy vissza esik-e 650 környékére vagy az alá.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!