Autópályázni 70 lóerős dízel vagy 100 lóerő körüli benzines autó a jobb?
Nem azt állítottam, hogy 3s alatt van 100-on. Csak, hogy lazán megállja a helyét a 100LE benzinesek között egy Polo 1.4 70 PD TDI.
Az ilyen buta hozzászólást javítom, hogy nem szabad a 70 LE Dízelt általánosítani.
"70 LE-s dízellel ha beállsz egy kamion mögé és ezzel meg vagy elégedve, akkor oké, de ha úgy akarod használni, mint egy normális autót abból balesetveszély és konfliktus lesz."
Ez egy butaság!
"Volt 70 lóerős dízelem, belementem egyszer pályán egy emelkedőn előzésbe, de az autó nem gyorsult, akárhogy tapostam."
Ez valami kikopott régi 70 LE dízel lehet.
Ha már a 100 LE benzinesnél tartunk.
"Ez egy butaság!"
Adott egy szituáció: autópálya közepes forgalommal. A belső sávban átlagosan 20 másodpercenként elhúz egy autó 160 km/h körüli sebességgel. A külső sávban mész a 70LE-s csodáddal egy busz mögött 90 km/h-vel. Kérdés: hogy előzöd meg anélkül, hogy ne tarts fel senkit, hogy ne villogjanak rád, ne toljanak le? Üres pályán egy biciklivel is biztonságos közlekedni.
"Ha már a 100 LE benzinesnél tartunk."
Nem ez a lényeg, hanem ami 100 km/h felett történik: https://www.youtube.com/watch?v=BE8xO8nhZGM
100-ról 130-ra 9s. Ez sem egy sportkocsi, de lényegesen jobb, mint a 16s...
ogy előzöd meg anélkül, hogy ne tarts fel senkit
Sehogy majd megtanul várni a sok bujzsúr kötsög
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!