Egerben miért nincs Fiat szalon?
Mit gondoltok, mi lehet az oka, hogy Egerben nincs Fiat szalon? Így aki onnan akar új Fiatot venni, vagy Miskolcra, vagy Pestre kell menni. (Régebben volt amúgy, most az Unix van a helyén).
A kérdés, milyen okai lehetnek, hogy nem minden nagyvárosban érhető el minden gyakori márka, mint új autó?
Nem adtak el annyi autót, hogy megérje fenntartani a szalont, ilyen egyszerű.
Eger és környékén nagyjából az ország lakosságának az 1%-a lakik és az sem a gazdagabbik része az embereknek.
Ahogy az előttem válaszolók írták, nem éri meg nyitni egyet. Egy márkakereskedés nagyon tőkeigényes, és hosszú idő alatt térül meg. Ma már csak az reális, ha egy létező cég felvesz a portfóliójába egy új márkát, vagy várost. Egernél maradva, ott is csak így jelentek meg (újra) márkák az elmúlt években.
Ráadásul - véleményem szerint - a Fiatnak nagyon rosszul strukturált a kínálata, nincs normális suv, nincs normális B-kisautó, stb. Az 500-as család rétegmodell, a Panda (és az 500 is) évtizedes modellek, a Tipo nagyon megdrágult. A haszongépjárművek mentek azért, de ott is nagy megtorpanás van jelenleg.
#6 az 500 rétegmodell? Ne viccelj, azért építették a teljes kínálatukat az 500-ra, mert messze a legnépszerűbb autójuk volt a 10-es években. Az eladásaik összevethetőek voltak bármelyik hasonló méretű kisautóval, kb. a vállán vitte a márkát. A 2014-es 500X meg subcompact SUV, ami pont a legtrendibb kategória volt az utóbbi időben.
Hogy a 20-as években mi lesz a "jól strukturált kínálat", azt még senki nem tudja. Az árak az egekben, egy fullos Vitara már most is 11M Ft, és nyugodt lehetsz, hogy lesz ez még több is. Közben meg az EU szorítja a hurkot a hagyományos hajtásláncok nyaka körül... ember legyen a talpán, aki most biztosan meg tudja mondani, hogy milyen fejlesztébe kell fektetni.
#7
Teljesen igazad van abban, hogy az 500-as népszerű autó, de Európában az. A magyar eladási listákon azért van a top 10-ben, mert annak a mennyiségnek nagyon nagy része külföldre megy reexportként. A magyar vásárlók alig veszik. Igaz ez az 500X-re is. Hiába tartozik papíron a menő kategóriába, attól még nagyon gyenge számokat hoz.
Jóslatokba ne bocsátkozzunk, de olcsóbb nem igazán lesz semmi, az sajnos borítékolható. A fullos Vitara tényleg annyi, de a legolcsóbb meg 6,4M Ft (+forgalomba helyezés). Gyakorlatilag meg mind a fullos, mind az alap az árlistában létezik. Amit meg megvásárol a valós, létező ügyfél, az meg a kettő közt van (1.4 GL+ felszereltséget veszik a legtöbben).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!