Autó küszöbjét, sárvédőíveit érdemes rétegvastagság mérővel ellenőrizni?
Személyes véleményem szerint akkor érdemes festékvastagsággal szórakozni, ha:
1) Az ársáv tetejéről veszed az adott autót, amiről azt állítják, hogy hibátlan gyári állapotban van
2) Sokat érő veterán autót veszel, amit gyári fényezésűnek árulnak
Aki 400-500 ezer forintokért vesz 20+ éves használt autókat az ársáv alsó feléről, és előszedi a mérőt amikor elmegy megnézni, az egy bohóc.
Mindenképp érdemes hogy kiderljön gyári festéssel rozsdás vagy többszöri lakatolás után az. Nagyon nem mindegy.
Ha meg az egész felület egységesen vastagabb és láthatóan jó állapotú, akkor meg tudod hogy lakatolták de sikeresen.
egy szalonban vettem az új autómat. négy év múlva ugyanott szeretzem volna egy mégújabbra cserélni beszámításos alapon. az első lépésük az volt, hogy egy munkatárs rétegmérővel megmérte, és közölte a műszaki emberrel, hogy ezt javították, újrafújták...
Nem írom le a szavakat amit mondtam, majd egy kis idő múlva visszajött az ellenőr, ésmelnézést kért, hibátlannak veszik.
Később tudtam meg, hogy szállításhibás volt, ők javították. négy év alatt nem tűnt fel.
Érdemes mindent ellenőrizni.
Egy pár éves autónál aminek nagyobb az értéke akkor igen. 15-20 éves autóknál teljesen mindegy.
Küszöbön te kívűlröl mérhetsz ok értéket ha hiányzik már a belseje :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!