Miért van az, hogy szinte mindenhol más vastagságú a fényezés a teljesen új autómon?
Pl. a motorháztető, ajtók, csomagtartó fedél, első sárvédő 0,12-13 mm, a többi helyen 0,08-0,09 mm, aztán a tető hátsó részén két pontban 0,40-0,50 mm. Amúgy gyönyörű, hibátan a festés, semmit nem venni észre.
Elvileg mindenhol ugyanannyinak kéne lennie nem? Az autót Japánban gyártották.
Szerintem ne agyald ezt túl.
Most hirtelen utánaolvasva a gyári fényezés 100-150 mikron környékén szokott lenni. Ha újra lenne fényezve akkor 2-300 lenne.
De simán kinézem, hogy így (is) spórolnak a gyártók, hogy bizonyos szintig változó mennyiségű réteget hordanak fel, a folyton használt, "kopó" részekre picit vastagabban a relatív védett, vagy takart részekre véknyabban.
Nem szokott 3-szoros különbség lenni az új autó egyes részei között.
Ha bírod a konfliktusokat, menj el a kereskedésbe, ahol vetted. Kérd meg, hogy megmérhesd egy másik autón a rétegvastagságokat. Ha ugyanaz, akkor nincs baj. Ha nem, tegyél írásos panaszt. Azt fogják válaszolni, hogy gyári technológiával javították és örülj neki. De legalább lesz egy papírod az eladásnál, hogy az autó nem volt megtörve. (Egyébként akkor is érdemes írást kérni, ha a többi autón is ilyen.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!