Ha totál hozzá nem értőként szervizbe viszem a motort egy X alkatrész cseréjére honnan tudhatom hogy valóban újra cserélte, vagy csak bevágott egy bontott kevésbé szar használt akármit? ÉS kiszámlázta nekem az új árát?
vagy akár a régi alkarészt kicsit kiglancolta... stb
haver bringát vitt a szervizbe monoblokk cserére betettek neki egy újat. állítólag. elvitte egy másik szervizbe mert zörgött hát kiderült a régit tették vissza kipucolva zsírozva-és kiszámláztak neki egy új monoblokkot.
Te nem bízol a Márkaszervizben?
A legtöbb márkaszerviz nem a haszon miatt dolgozik, te meg pont rájuk gyanakszol, hogy majd nem cserélnek neked ki valamit amit kifizettél?
A legtöbb márkaszerviz nem a haszon miatt dolgozik
biztos csak a két szép szeméért dolgozik, tiszta teréz anyák nem?
Akinek semmilyen rálátása nincs az üzleti életre azt megértem, hogy ilyen marad.
A szalonban árulják a 10-20-50 millió forintos új autókat de biztosan a te filléres semmit nem érő 100 ezer forintos alkatrészedet akarják majd elsunnyogni. Egy ilyen üzletbe 2 millió forintos extra egy napfénytető, annyit nem ér neki 100-200 ezer ft hogy megmozduljanak érte.
Mellesleg ha elromlik a kocsid teszel egy fogyasztóvédelmi feljelentést kivizsgálják és kiderül az igazság. Hogy lehet valaki olyan naív, hogy azt gondolja, hogy majd emiatt kockáztatja az egész nyitva tartását egy Márkaszervíz?
Milliárdos cégekről beszélünk, 10 millió is aprópénz ezekben a körökben, biztosan a te használt autód alkatrésze miatt fognak rizikózni.
A bevételszerzés pedig igaz, nagyon sok franchise csak a brand növelése érdekében tart fent egy üzletet, nem azért mert hasznot is hoz.
A nyiregyházi Mercedes szalont a telep mellett sem hiszem, hogy a 60 milliós s osztályok eladásából tartják fent :)
13 hát te kissé eltévedtél. Vettem 6 éve egy stihl fs 410 fűkaszát, közel 400 ezerért. Azért mert én is úgy gondoltam, hogy ez egy nagy cég terméke, biztos nem spóroltak az anyagon. Így napi használatban biztos tartós lesz. Azután 2 év múlva kezdtek jönni a gondok. Mivel nem bízom én sem a szervízekben, a sok rossz tapasztalatom miatt. Ezért én álltam neki javítani. Végül is a szakmámmal egybevág, és nem egy nasa technika. Csak egy fűkasza, semmi ördöngösség nincs benne.
A problémát szinte mindig a rossz anyagminőség okozta. Először a csapágyak adták meg magukat. Amin nem is csodálkoztam amikor a csapágyakat megláttam. A csapágyakon a számukon kívül, a china felirat volt még.
Egy nagy cég, aki pár száz forintos csapágyon spórol? De közben minőségi csapágy árát kéri el. Ez lopás, és csalás.
Oké, túlléptem rajta. De aztán ez ment tovább. Az összes kínában készült alkatrészével gond volt, mindet cserélni kellett 4 éven belül. Amiért szinte egy másik kasza árát fizettem, és szerelési költség nélkül.
Kedves 13 as, szeriented ez mi? Egy óriás cég, pár ezer forintokon spórol? Vagy egyszerűen csak meg lopnak? Ennyi erővel vehettem volna valami olcsó szutykot, nem került volna 500 600 ezerbe.
Így hogy lehet megbízni bármelyik nagy nevű gyártóban is?? Vagy a márkaszervízében?
14. Ne keverd össze a kettőt! Első és legfontosabb, hogy vásárlás előtt is megnézheted egy dolog alkatrészeit és eldöntheted, hogy megveszed-e vagy sem. Nem zsákba macska. Nem, nem lopás, csak ami neked 100 ft az 1 millió eladásnál már nem 100 ft. És ha te veszel egy fűkaszát ami 10 évig megy gond és elromlás nélkül, akkor nekik kikell rúgni 10 ezer embert, mert munka nélkül maradnak.
A fogyasztói társadalom nem mai dolog, fogadjuk el szépen.
Itt most arról volt szó, hogy ha elvitted volna egy Stihl márkaboltba akkor félnél-e attól, hogy majd visszaadják neked úgy, hogy nem cseréltek ki benne semmit. Nyílván nem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!