Tetszenek az új Daciák. Tényleg olyan rossz márka, vagy csak divat szidni?
Ami tetszik így ránézésre, az a Dacia Sandero Stepway Comfort.
A motor részéhez nem értek, hogy az mennyire jó (azt tudom, hogy nem a legerősebb), de még ha a létező összes extrát beleteszem, akkor is kijön 6,5 milla alatt.
Új autót (aminek kellően tágas a belső tere, és nem túl alacsony) szerintem nem találok ennél olcsóbban, vagy igen?
most csak jáccásiból kérdezed, álmodozol pénz nélkül?
Amúgy divat szidni. A motorja olyan, amilyennel kéri a kedves vevő. Ezzel az autóval is elmehetsz világkörüli útra, csak a motorolaj minőségére kell ügyelni. Akkor örök életű.
2, Úgy játszásiból, hogy még csak tervezgetek, most csinálom a jogsit. :) Szóval majd pár hónap múlva lesz aktuál, de nyilván a pénz miatt gondolkodom, nem máról holnapra vennék autót (de jó lenne :D)
Csak mivel nem értek a kocsikhoz, nő is vagyok, meg nincs családtag, aki okosabb nálam (párom családjában sincs kocsi, enyémben se), ezért használt autó igencsak necces lenne, ott vágnának át vele, ahol nem szégyellnek. Meg ha baja lenne, akkor is meg lennék lőve.
Úgy láttam, ilyen szituhoz inkább azt szokták javasolni, hogy új autót vegyen az ember, mert arra ott a garancia, nem kell cserélni rajta semmit, stb.
Itt viszont már az ár is közbeszól, mert nem támogat meg senki... ezt még talán meg tudnám fizetni, csak nem tudom, érdemes-e. :D
Motorban nincs nagy választék, alap benzines 90 lóerős, vagy nagyobb lóerős benzin+lpg, meg az automata váltós, a konfigurátor szerint.
Általában azt szokták mondani, hogy az új autó elveszi értékének legalább 10%-át, amikor kihozod a szalonból. Most ez fordítva van, mert akár 1 évet is kell várni egy új autóra. Te is ezzel számolj, nem tudom, a Sandero-ra mennyit kell várni, de szerintem alsó hangon fél évben gondolkodhatsz. És ki tudja, mikor áll helyre az autóipar.
Ha csak éppen hogy férne bele, akkor semmiképp ne vedd meg. Meg egyébként se. Nézz fele ennyiért egy használt Honda Jazz-t, jóval igényesebb autó és nem nagyon szokott elromlani. Vannak független szakértők, akik tizenpárezerért átnézik neked vásárlás előtt a kiválasztott autót, úgy nem nagyon tudnak átverni.
A garancia jó dolog, csak hát márkaszervizbe kell hozzá járni, aminek a költsége jóval magasabb, mint egy független szervizé. Olajat és szűrőket cserélni meg évente kell, nem mindegy, mennyi a munkadíj.
Szerintem egy ésszerű dontés.
Mi második autónak vettük Renault Scenic 4 mellé.
Az 1.3 tce 150 le mellet elképesztően gyenge az 1.0 sce.
De nem is arra van hogy pályázzak vele.
Egyébként meglepően kényelmes. Boltba, 20km-t menni falvak között elegendő.
Divat szídni, de a francia-román azert tényleg nem egy fényes csillag az autóipar egén.
Ár értékben tök jó, új is, erthető választás, bár az, hogy tetszik az nekem fura, de ízlések és pofonok.
Ha én venném, szívó motorral venném az tuti.
"Szóval hosszabb utakra, autópályára nem lenne jó?"
Ma már minden autó "jó" az autópályára. Mindegyik simán bírja a 130-at akármilyen hosszan. Még a gyorsulás sem számít sokat, mert ellentétben az országúttal, az autópályán nincs olyan, hogy azonnal be kellene fejezni egy kicsit elszámolt előzést, mert már jönnek szembe.
Legfeljebb egyes kisebb teljesítményű, alacsonyabb kategóriás autókban kényelmetlenebb a hosszú út, mert zajosabbak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!