Adott egy autó. lent leírtam jópár modot, ezek közül melyik legális, illetve hogy lehetne megoldani őket (kell-e beiratni v nem)?
tehát a következők lennének:
widebody kit + gt wing (libertywalkra gondoltam)
fóliázás (egész autóra)
matricázás (brutális mennyiség + nagyok is)
rádió kicserélése kijelzőre (műszerfalat szét kell szedni)
motorinfo-mérő (OBD2 portos)
üléscsere (gyári kicserélése állítható sparco ülésre)
illetve kormánycsere
válaszokat nagyon köszönöm :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szép a lista, de ami szerintem kritikus:
Kormánycsere.. milyen is az ADOTT autó?
Ha a kormányban van a légzsák akkor kizárt dolog a papírozás.
Üléscsere: rögzítési pontok? Ebbe a típusba (ADOTT autó) létezik-e hozzá gyári ajánlás. Ha nem, mint fent, de minimum necces.
Többit nem taglalnám, sok közülük mehet, semmi köze az autó biztonságos voltához.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Motorinfo egyáltalán nem illegális, azok csak információk.
Kormányt semennyire nem tudnád itthon.
Fóliázást ha színazonos akkor nem kell.
widebody-t se tudnád itthon papírozni.
Rádiót kicserélheted nyugodtan.
Legegyszerűbb ha ezt megépíted, kiviszed németekhez, ott levizsgázik majd honosítani megint itthon és akkor minden bekerül a forgalmiba.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Még az üléshez: az ülésben van érzékelő, hogy ülnek-e ott.
Ezzel integrálódik az ütközésvédelmi rendszerbe, mert ha nem ülnek az anyósülésben, akkor az nem durran.
Különböző mértékűek különböző autóknál a biztonsági elemek együttműködése, de nyilván alap, hogy az eredeti védelmi szintet kell biztosítani.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Merthogy: ha nem ül mellém senki, egy büdös szót sem szól.
Ha beül a barátnőm, rövid idő múlva a rendszer hisztizik, hogy nincs becsatolva.
Így része az ütközés védelmi rendszernek.
#3 köszi a választ
tehát ha jól értem, németbe vigyem ki TÜVre, majd ismételten haza...
ehhez mi kéne?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!