Hogyan létezhet még mindig az a tévhit hogy a BMW nem gyárt megbízható/jó autókat a nép fejében?
Semmi provokáció nélkűl,tényleg kiváncsiságból érdekelne.
Hogyan ‘maradt meg’ az emberek fejében hogy a BMW nem gyárt megbízható és vagy jó autókat, meg hogy ‘gatyád rámegy’ stb.. tudjátok.
A most lefingott ingyé’ vett hulladékoktól eltekintve (ami ugyebár igaz bármelyik Mercire és Audi/VW-re)
Namármost a németeknél maradva, melyik gyártónak nem volt rosszúl/jól sikerűlt konstrukciója?
BMW-nél ugyebár a lánc és stb problémák a N Motorkódos daraboknál és a híres 4,4 N63
Audinál/VW a TFSI/TSI igen sokáig és Multitronic nameg 2.5 TDI
Mercinél így hirtelen az akkori láncszakadós m272 és m273 jut így hírtelen eszembe, meg a korai rozsda…
Én arra a következtetésre jutottam hogy mindegyik gyártónak van jól és rosszúl sikerűlt modellje, és nem érdemes egyiket sem egy kalap alá venni, hogy na most ez mind xar.
Remélem nem vett senki semmit magára és értelmesen és kúltúráltan írja le mindenki amit gondol :)
Az a kigyulladás elég érdekes , mert nem csak náluk hanem szinte minden országban sorozatban gyulladtak ki.
AZ is érdekes hogy senki se ért hozzá , mindenki leszarja és senki nem viszi a szervizbe?
Más autó tized ennyi nem gyulladt ki.
"Namármost a németeknél maradva, melyik gyártónak nem volt rosszúl/jól sikerűlt konstrukciója?"
Attól hogy van más olyan autó is ami nem megbízható, a bmw még nem lesz megbízható. Attól, hogy más is szart eszik, nekem még nem fog ízleni ha azt kell ennem. Ez nem érv.
Amúgy ha már kigyulladás, íme az ok:
Az, hogy a BMW nem megíbazható autókat gyárt NEM tévhit, hanem egy általánosított sztereotípia. De nem alaptalan.
A szövegértéssel küszködő kollégák kedvéért elmagyarázom, hogyez nem azt jelenti hogy minden BMW szar és minden más márka istenkirály. Ez csak azt jelenti, hogy ha kiválasztasz véletlenszerűen 100000 BMW-t és ugyanennyi mercedrst/toyotát/skodát/tökömtudjamit, akkor statisztikailag a BMW megbízhatatlanabb lesz. Ez nem azt jelenti, hogy két konkrét kiragadott autó esetén is a BMW lesz a rosszabb. Ez azt jelenti, hogy a BMW esetén a 100 ezer autóból jut egy évre 1300 meghibásodás, a skodánál meg csak 800 (hasra mondtam a számokat).
Egy autó márka/típus megbízhatóságát csak nagy átlagban lehet értelmezni. Nem úgy hogy a szomszéd Józsinak a suzukija lerobban, a kollégám Dezsőnek a bmw-je meg nem, és akkor ebbő lelvonjuk a következtetést hogy a suzuki a megbízhatatlanabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!