Hogyan létezhet még mindig az a tévhit hogy a BMW nem gyárt megbízható/jó autókat a nép fejében?
Semmi provokáció nélkűl,tényleg kiváncsiságból érdekelne.
Hogyan ‘maradt meg’ az emberek fejében hogy a BMW nem gyárt megbízható és vagy jó autókat, meg hogy ‘gatyád rámegy’ stb.. tudjátok.
A most lefingott ingyé’ vett hulladékoktól eltekintve (ami ugyebár igaz bármelyik Mercire és Audi/VW-re)
Namármost a németeknél maradva, melyik gyártónak nem volt rosszúl/jól sikerűlt konstrukciója?
BMW-nél ugyebár a lánc és stb problémák a N Motorkódos daraboknál és a híres 4,4 N63
Audinál/VW a TFSI/TSI igen sokáig és Multitronic nameg 2.5 TDI
Mercinél így hirtelen az akkori láncszakadós m272 és m273 jut így hírtelen eszembe, meg a korai rozsda…
Én arra a következtetésre jutottam hogy mindegyik gyártónak van jól és rosszúl sikerűlt modellje, és nem érdemes egyiket sem egy kalap alá venni, hogy na most ez mind xar.
Remélem nem vett senki semmit magára és értelmesen és kúltúráltan írja le mindenki amit gondol :)
Értelmesen, és kulturáltan próbálok válaszolni.
Ez egy értelmetlen kérdés, aminek az elején általánosítasz, aztán kifejted hogy miért nem kell általánosítani.
A konteó onnan indult, hogy a magyar utakon lévő BMW-k nagy része egy széthajtott roncs.
De van aki alaptalanul mond ilyet, bár tény hogy ahogy egy BMW-be megadja magát a Bosch szivattyú úgy ugyanaz a szivattyú meg adhatja magát egy másik kocsiban is.
Aztán van a kettős mérce, hogy ugye egy rohadó E46 megbízhatatlan de azért a kéthengerező Swift nem.
"A most lefingott ingyé’ vett hulladékoktól eltekintve (ami ugyebár igaz bármelyik Mercire és Audi/VW-re)"
Azért mert a forgalomban lévő ilyen márkájú kocsik 90%-a ilyen, nincs mit szépíteni rajta.
Én csak saját tapasztalatból fogok beszélni.
Másik csodás sztereótípia a francia autók. Na most nekünk a családi autónk 13 évig egy Peugeot 306-os volt. Ezidő alatt csak kopó alkatrészek voltak cserélve. Nem kért semmi komolyabb szervízt. Nem azért mert elhanyagoltuk, hanem mert a kötelező dolgokon kívül nem volt baja, soha nem hagyott minket az út szélén.
Ezt az autót én megörököltem mikor a szüleim lecserélték őt, így családban maradt. Még most is megvan, de azóta már én is lecseréltem egy másik autóra. És itt jön a kérdéshez kapcsolódó rész. Egy E46-os BMW-t vettem. Direkt ügyeltem rá, hogy ne a kínálat aljából válasszak. Így esett a választásom egy elég jó állapotban lévő 6 hengeres benzinesre.
A vétel óta (Kb. fél év) elég sok pénzt ráköltöttem, de alapjában véve eddig nagyon megbízhatónak ítélem.
Minden márkánál voltak szar konstrukciók, csak hogy egy példát említsek a legendásan megbízható Toyotákról, hogy a D4D dízelmotorjuk egy nagy rakás romhalmaz.
" Hogyan létezhet még mindig az a tévhit hogy a BMW nem gyárt megbízható autókat? "
Inkább egyre jobban erősödik hogy nem megbízhatót gyárt.
30 éve még megbizható volt, de elment nagyon a tömeggyártás felé.
Meg azért annyi autó nem gyulladt ki sosem mint ezeknél az utóbbi időben.
Márpedig ez nem a megbizhatóságot jelenti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!