Már az összes kamion automata?
Én is beszúrnék ide egy kérdést. Miért nincs CVT váltós kamion? Nem bírná a hatalmas súlyt és nyomatékot el? Mert én még ilyennel nem találkoztam.
Vagy az alapból alkalmatlan vontatásra?
#3 ráadásul a CVT mivel dörzshajtasnak is nevezik, képzelheted mekkora veszteségekkel dolgozik.
Még egy robogóban is aktív hűtés kell neki, pedig ott ugye bruttó 150kg-ot hajtunk vele 3 lóerővel.
nem minden kamion automata, csak uzemanyag sporolas szempontjabol sokkal elonyosebb, mert csomo ceg azt csinalja hogy ugy keri a gyartot hogy tiltsa le a funkciokat amiket a sofor tud allitgatni, es ugy legyen minden beallitva hogy a legoptimalisabb legyen. Amit en vezetek abban meg a sebessegi fokozatokat sem lehet manualisan valtogatni le-fel, csak az automata csinalhatja. Pedig ott a gomb, de semmi sem tortenik ra. A power uzemmod kapcsolo sem mukodik, a PCC-t sem lehet kikapcsolni, meg kb egy perc uresben ketyeges utan leallitja magat. Elozo cegnel ugyan ilyen tipusu Volvo es azt allithattam rajta amit akartam.
Amugy egyes gyartok, pl Volvo,,Mercedes nem is arulnak manualis valtos kamionokat, a DAF-ot a mai napig lehet kerni manualis valtoval, csak egyik ceg sem keri mert a soforok nem szeretik, az automata sokkal kenyelmesebb
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!