Miért ilyen hirtelen az elindulás?
Szóval normál esetben, ahogy az oktató autón is tanultam indulásnál, finoman felengedem a kuplongot, majd finoman gázt adok és szép lassan elindulok.
Az autó amit nemrég vettünk viszont más... Jobban felkell emelnem kuplungot, a gázt jobban bekell nyomnom, majd hirtelen kirobban mint egy rakéta, miért van ez??? Lehet tenni, hogy finomabb legyen az indulás??
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van olyan kuplung amelyik hirtelen fog és ezért ugrik az autó.
Sőt ha rángat és nem lehet vele simán elindulni akkor még rosszabb.
Csak úgy fog menni ha gyakorolsz vele.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1. Gáz adás, a motor fordulata legyen 1500-2000 kozott.
2. Gázra rá engeded a kuplungot, szépen hozod fel a kuplungot fogáspontál megtartod pár másodpercig /lényegében addig ameddig be nem rezeg az autó -> motor átadja az erőt a kerekeknek.
3. Legyen lent a sarkad, kuplungolásnál.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
erre nincs egyértelmű válasz.
Benne van a pakliban, hogy már elfogyott a felület ezért fog magasan és keményen a kuplung, de lehet szimplán csak ilyen az autótípus és veled van a hiba mert még nem szoktatok össze.Az én suzukimban az új kuplung is beton kemény és nyers, de ez a 90 es évek tecnhologiája, nem kell meglepődni 1 szál bowdenem van, semmi hirdaulikus rásegítő meg ilyenek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!