Mennyi benzin lehet a régi fajta Suzukiban ha a benzinmutató már az E betű alatt van?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mindig bőre szabják, hogy a legsóherebb embereknek is legyen még elég benzine a következő kútig.
Ugyanakkor a régi autókban a mutató nem túl megbízható, inkább csak iránymutatás. Annak idején a 97-es Astrámban és most 99-es Volvomban is volt, hogy ingadozott. Néha lefeküdt, mintha üres lenne, néha meg feljebb emelkedett, mintha lenne még 80-100km-re elég benzin. Szóval lehet többet, lehet kevesebbet mutat a valósnál. Arról meg már nem is beszélve, hogy a benzin hűti az üzemanyagszivattyút, ha túl kevés a benzin, akkor az szélsőséges esetben akár le is éghet, de semmiképpen sem egészséges neki.
Lényeg a lényeg, irány a lehető legközelebbi kút.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Rengeteg régi fajta Suzuki van. És az embert inkább az érdekli, hány kilométert lehet még menni, miután jelzett a kevés benzin visszajelző, vagy még régebbi autóknál az E betűhöz ért a mutató, mint hogy hány liter benzin maradt még a tankban, bár a kettő nyilván összefügg.
Valaha volt Trabantomban még üzemanyag visszajelzés sem volt. Amikor el kezdett köhögni a motor a benzin hiánya miatt, akkor átkapcsoltam az üzemanyagcsapot a tartalékra, és akkor még mehetett vagy húsz kilométert. A kútnál vissza kellett állítani a csapot, mert ha nem, akkor a legközelebbi köhögés az út megszakítását jelentette. Ezért mindig volt a kocsiban benzin kanna.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!